دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

کشتارگاه طیور متخلف در کرمانشاه به‌ دلیل عدم تمدید قرارداد با مسئول فنی بهداشتی تعطیل شد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از تعطیلی یک کشتارگاه طیور در این شهرستان به دلیل تخلف خبر داد و گفت: عدم تمدید قرارداد با مسئول فنی کشتارگاه دلیل اصلی تعطیلی این واحد است.

به گزارش ایران وت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر صیاد غلامی» گفت : این کشتارگاه طیور از بکارگیری مسئول فنی و بهداشتی دامپزشکی جهت نظارت بر محصولات خودداری کرد.

وی اظهار داشت: چند بار به مدیران این کشتارگاه اخطار کتبی مبنی بر انعقاد قرارداد با مسئول فنی بهداشتی داده شد اما متاسفانه از بکارگیری ناظر دامپزشکی امتناع می‌کرد.

وی تصریح کرد که براساس قانون سازمان دامپزشکی هر کشتارگاه می‌بایست یک دامپزشک مسئول فنی بهداشتی داشته باشد و در صورت نبود، اداره دامپزشکی می‌تواند از ادامه فعایت کشتارگاه به دلیل عدم تایید سلامت محصولات، ممانعت کند.

وی افزود: این کشتارگاه اکنون تعطیل و فاقد هرگونه فعالیت است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، تعداد کشتارگاه‌های صنعتی طیور در این شهرستان را چهار مورد ذکر کرد و گفت: یک کشتارگاه صنعتی دام نیز در بیستون فعال است.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات