دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

6 تن فرآورده خام دامی فاسد در شهرری کشف شد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

محمد وحید تاویلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طی این مدت 70 مورد بازدید از رستوران ها، کشتارگاه ها، واحدهای بسته بندی و عرضه، تالارها و کبابی ها توسط بازرسان اداره دامپزشکی انجام شده است.
وی عنوان کرد: در این مورد 2 فقره پرونده مربوط به کشتار غیر مجاز و یک فقره مربوط به قطعه بندی دام تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است.
تاویلی افزود: شبکه دامپزشکی ری کار نظارت بر مراکز تولید وعرضه فرآورده های خام دامی را برعهده دارد و به محض مشاهده هر نوع آلودگی در این نوع محصولات آنها را معدوم خواهد کرد.
وی به ایام محرم اشاره کرد و گفت: 2 اکیپ دامپزشکی به صورت ثابت و سیال کار بازرسی را در روز عاشورا و تاسوعا انجام می دهند که این اکیپ ها شامل یک دامپزشک و یک بازرس گوشت است.
تاویلی اضافه کرد: شهروندان در سطح شهرستان ری برای انجام مشاوره و دریافت خدمات بازرسی و ذبح دام می توانند با شماره های 33741135 و 33765895 تماس حاصل کنند ومشکلات و شکایات خود را مطرح کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش ا یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات