دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

فروش دام تا 8 برابر قیمت داخلی عامل اصلی قاچاق است

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تمام اجناس داخل کشور در کشورهای همجوار ۲ تا ۸ برابر این قیمت خرید و فروش می شود.

خسرو شهبازی اظهار داشت: جهاد کشاورزی به منظور مبارزه با قاچاق دام بر محورهای اصلی کنترل دارد و هم اکنون نیز نیروهای ما در مناطق حضور دارند. وی افزود: طی ابلاغیه ای نیروهای جهاد کشاورزی و دامپزشکی موظف شدند هرگونه موارد مشکوک قاچاق دام را جهت برخورد به نیروهای نظامی و انتظامی گزارش دهند. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به وسعت ۳۷۰ کیلومتری مرزها، امکان پوشش تمامی این نوار وجود ندارد و از سوی دیگر افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی ما سبب شده تمام اجناس داخل کشور در کشورهای همجوار دو تا هشت برابر این قیمت خرید و فروش می شود که زمینه ای برای قاچاق دام و سایر نهاده های کشاورزی فراهم می کند. وی خاطر نشان کرد: برهمین مبنا باید نیروهای نظامی و انتظامی گلوگاه ها را تقویت کنند تا قاچاق دام به حداقل برسد. شهبازی گفت: در طول این مدت هم برخی افرادی که می خواستند دام ها را به صورت قاچاق از مرز خارج کنند دستگیر و دام های آن هابه املاک تملیکی تحویل داده شدند. وی افزود: هم اکنون هرگونه صادرات دام ممنوع است و به کسی اجازه صادرات دام داده نشده است.

منبع خبر : سایت خبری شعار سال


7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات