دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

حیات گستر آسیا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت پخش دارویی حیات گستر آسیا

در سال 1383 تحولی عظیم در ساختار توزیع داروهای دامپزشکی ایران روی داد. حیات گستر آسیا متولد و رفته رفته به یکی از بزرگترین شرکت های پخش بخش خصوصی در کشور مبدل شد. این شرکت ضمن دریافت مجوز توزیع دارو از سازمان دامپزشکی کل کشور، مجوز توزیع واکسن و مواد بیولوژیک را نیز دریافت کرده و هم اینک از شرکت های مطرح در این حوزه میباشد .

به جرات میتوان گفت پخش دارویی حیات گستر آسیا با داشتن پرسنل مجرب و متعهد و امکانات ترابری مدرن از جمله 10 دستگاه کامیون مسقف 10 تنی، 5 دستگاه ایسوزو و سه دستگاه وانت مجهز به سردخانه و داشتن بیش از 30 نمایندگی دارای گسترده ترین شبکه توزیع در سطح کشور بوده به طوری که تا دور دست ترین مناطق ایران را نیز تحت پوشش ارسال دارو و واکسن قرار داده است .

انبارهای مرکزی ملکی شرکت در شهرک صنعتی نصیر آباد (رباط کریم) واقع شده و بیش از2500 متر مربع مساحت داشته و ظرفیت سردخانه آن نیز بالغ بر 500 متر مکعب است . مفتخریم به اطلاع برسانیم که حیات گستر اولین شرکتی است که مجوز توزیع سموم کشاورزی را ازسازمان نظام مهندسی کشاورزی دریافت کرده و در این زمینه نیز فعال است .

هم اینک سبد دارویی حیات گستر آسیا شامل بیش از 150 قلم دارو و 10 قلم واکسن از بیش از 15 تولید کننده داخلی و 10 وارد کننده می باشد .حیات گستر آسیا از سال 89 به منظورتوسعه فعالیت های خود وارد حوزه هایی دیگر نیز گردید. حوزه های واردات دارو، واکسن ، تجهیزات و لوازم پت، از برنامه های مدیران حیات گستر آسیا بود . در مرحله اول جهت واردات تجهیزات و لوازم پت شرکت ماناشید فارمدتاسیس شد و همزمان نیز برنامه های ورود به عرصه تولید با مشارکت در تاسیس کارخانجات معظم بایر افلاک کلید خورد.


 وب سایت  :  http://www.hayatgostar.ir 

ایمیل  : info@hayatgostar.ir 

ایمیل  : hayatgostarasia@gmail.com

 فعالیت ها : پخش داروهای دام، طیور، واکسن و مواد بیولوژیک

 نوع فعالیت : توزیع کننده

 تلفن  : ٤٤٢٨٨٨١٩ 

نمابر  : ٤٤٢۸۸۸٢۰ 

شهر  : تهران آدرس  : فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه هفتم، واحد 14

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات