دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت پارس دوفارما

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تاریخچه شرکت :

مدیران شرکت پارس دو فارما پس از سالها واردات داروهای تولیدی شرکت دوفارمای هلند و فروش آنها در بازار ایران و بررسی بازخوردهای بازار در طول نمایشگاه VIV هلند از غرفه این مجموعه برآن شد که واحد تولیدی در ایران را با مشارکت دوفارمای هلند تاسیس نماید .

از سال 1387 اقدامات مربوطه به تاسیس شرکت و ساخت کارخانه واقع در شهرک صنعتی سمنان آغاز گردید و درحال حاضر این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانه های خاورمیانه می باشد و پتانسیل تولید بسیار بالایی دارد.

با توجه به مشارکت دوفارمای هلند ، فقدان تجهیزات مدرن در صنعت تولید داروهای دامی، شرکت با بهره گیری از خطوط تولید روز و مطابق با استانداردهای اروپایی و هماهنگ با شرکت دوفارمای هلند جهت تطابق روش های ساخت و تولید تهیه گردید.

کلیه تجهیزات آزمایشگاهی و فضاهای استریلزاسیون و آزمایشگاه ها ، خطوط تولید از برگزیده ترین برندهای دنیا می باشد از بهترین نوع می باشند و در ساخت آزمایشگاه ها ، سالن های تولید از بهترین و مقاومترین مصالح طبق کنترل دوفارمای هلند استفاده گردیده است.

اهداف شرکت :

باتوجه به این که صنعت دام وطیور از ارکان اصلی توسعه پایدار محسوب میشود، هدف این مجموعه ارائه تولید مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد، زیرا ارائه داروهای موثر و با کیفیت به بازار مصرف آمار تلفات دام و طیور را بسیار کاهش میدهد که البته خود موجب رونق دراین صنعت می گردد. لذا اهداف جنبی زیر در تاسیس این کارخانه مورد نظر مدیران این مجموعه بوده است :

- تولید داروهای با کیفیت که در ایران تا کنون امکان تولید آن نبوده است

- انتقال تکنولوژی روز دنیا در تولید داروهای دام و طیور به ایران


تلفن واحد فروش:  66122213 -021

پست الکترونیک:   info@parsdopharma.com

سایت : http://www.parsdopharma.com

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات