دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت داروسازی نصر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت داروسازی نصر با 33000 متر مربع مساحت یکی از بزرگترین تولید کنندگان داروهای استریل تزریقی در ایران و در منطقه خاورمیانه می باشد که در منطقه شمال شرق استان خراسان رضوی در شهرستان فریمان واقع شده است.
این شرکت با بهره گیری ازنیروهای متخصص و با بکارگیری تجهیزات و امکانات بسیار مدرن مطابق با دستورالعمل های GMP و استانداردهای بالای بین المللی زیر نظر سازمان دامپزشکی فعالیت می کند و در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی برتر در خطوط تولید طبق فارماکوپه های USP ،BP و JP قادر به تولید بیش از 50 هزار واحد داروی استریل تزریقی می باشد. هم اکنون شرکت داروسازی نصر با بیش از صد نفر پرسنل در حال فعالیت بوده که با توجه به زمینه گسترش فعالیت نه تنها امکان اشتغال جوانان را فراهم آورده بلکه در ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی می تواند با ارائه امکانات و اطلاعات دارویی در بالا بردن سطح علمی صنعت داروسازی کشور نقش بسزایی داشته باشد.


نام مدیر: عبدالرحیم مطهری
آدرس: تهران - خیابان سید جمال الدین اسد ابادی، خیابان 14 و 16 - پلاک 134
تلفن:    
(021) 88728325
ایمیل:     info@nasrpharma.ir
سایت: http://nasrpharma.ir
آدرس کارخانه: فریمان، کیلومتر 3 جاده تربت جام، پارک صنعتی مهتاب
دفتر مشهد:    مشهد، بلوار سجاد، خیابان حامد جنوبی، حامد 12
تلفن 10 خط:    8 الی 36061285 - 051

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات