دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

معرفی شرکت وتاک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت وتاک واقع در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ودفتر مرکزی واقع در شهر تهران، شرکتی پیشرو در تولید و توزیع محصولات مرتبط با سلامت دام و طیور می باشد. ما همچنین محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، افغانستان، پاکستان و عراق صادر می نماییم.

به عنوان عضوی از جامعه جهانی متغیر امروز، تلاش ما در جهت انطباق با نیازهای در حال تحول جامعه و کمک به سلامت عمومی جهانمان می باشد. با تلاش مداوم جهت کاهش اثرات منفی زیست محیطی، تجارت مسئولانه و پیروی از بالاترین استانداردهای اخلاقی به دنبال یافتن راهکارهای پایدار برای آینده هستیم.

شرکت وتاک به دنبال استراتژی راهبردی سه وجهی است که ترکیبی از توسعه محصولات داخلی، تامین شرکای کلیدی، و استحصال محصولات هم افزاست. کارکنان متخصص ما هر روز با علم به اینکه محصولات تولیدی آنها در این دنیایی که در آن زندگی می کنیم مسیری جدید می آفریند، بر سر کار حاضر می شوند.

شرکت وتاک ضمن تمرکز بر توسعه، ساخت و بازاریابی محصولات برند و ژنریک، با بهره مندی از فناوری های نوین نسبت به تولید انواع داروهای تخصصی دامپزشکی در اشکال متنوع از جمله جامد، مایع خوراکی، اسپری جلدی، پرمیکسهای غذایی، پرمیکسهای دارویی و خوراک آماده فعالیت می نماید.

ما در راستای تحقق اهداف خود همواره به دنبال شناسایی فرصتهای جدید، افزایش راندمان و کاهش هزینه های تولیدبوده ایم و بدین منظور همکاری خود را با چندین شرکت معتبر اروپایی و آمریکایی آغاز نموده ایم.

بواسطه عملکرد تیم فنی وتاک، انتخاب شرکای تجاری قدرتمندو توسعه و مدیریت سازمان یافته موفق شده ایم با تقویت جایگاه خود در بازار ایران و کسب انحصار محصولات کلیدی، رقابتی سالم و پویا را در بازار مصرف ایجاد نماییم.(آلتک alltech)

نشانی:

ایران - تهران، صندوق پستی 174 - 14655

 دفتر مرکزی:02188681659    و 02188681660

 پشتیبانی:02188692127  و   02188682128

 نمابر:  02188681661

ایمیل :  info@vetaque.com

سایت : http://vetaque.com

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات