دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت داروسازی بهروداترک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
شرکت داروسازی بهروداترک


در سال 1996 تاسیس گردید این شرکت  در زمینه  تولید و فروش انواع داروی دامپزشکی مشغول به فعالیت می باشد.  ما محصولاتی را برای پیشگیری، درمان و کنترل بیماری در تمام گونه های حیوانی  ارائه می دهیم.
بهورود اترک از طریق تحقیق و توسعه به سمت ایمنی، ثبات و کارآیی محصولات خود می رود و این تنها با داروساز های متخصص، شیمیدانان و دامپزشکان که زمان، دید و شور و شوق خود را برای تولید محصولات بهداشتی و محصولات تغذیه با کیفیت بالا اختصاص می دهند، امکان پذیر است. در حال حاضر بهروداترک یکی از سریعترین و فعالترین شرکتهای سلامت حیوانات در ایران است.

مواد خام ما عمدتا توسط تامین کنندگان اروپایی و آمریکایی از جمله Eli Lilly (ELANCO) Animal Health و Pfizer Animal Health قابل توجه است.


مواد خام با کیفیت بالا، همراه با فرمول دقیق ما و بازرسی مجدد IVO، ما را به تولید محصولات دارویی دامپزشکی در سطح بسیار برجسته برای مشتریان ما.

آدرس دفتر مرکزی :
شهرك قدس - بلوار فرحزادي - خ. زرافشان - ك. 10 - پ. 27
9-88573446
1518-14665    :صندوق پستي    88573450

آدرس کارخانه:
اراك - سه راه خمين - شهرك صنعتي 1 - خ. كاوشگران
(086)34132490-3
:صندوق پستي    (086)34130691

info@behrood.com    :پست الکترونيک    
www.behrood.com    :سايت اينترنت

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات