دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت نیکان پخش بهپرور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

از جمله شرکت‌های تابعه گروه تولیدی بهپرور ارومیه، شرکت والااندیشان داروی ناب می‌باشد که از سال 1389 با هدف تأمین مواد شوینده، ضدعفونی‌کننده و افزودنیهای خوراک طیور فارم‌های بهپرور آغاز به فعالیت نموده و امروزه با عرضه کیفی‌ترین محصولات دنیا به ارائه خدمت در این بخش و گسترش فعالیت در کشور می‌اندیشد. شعار شرکت، اهداف والا مبتنی بر اندیشه‌های ناب می‌باشد و اعتقاد دارد که حضور مستمر و با اقتدار در بازار و تعامل مثبت با شرکت‌های بین‌المللی تنها با اتکاء به این امر محقق می‌گردد. در این راستا، نظارت بر پیشرفت‌های علمی جهانی، پایش نیاز بازار داخلی و انجام مطالعات فنی مستمر و عمیق زمینه‌ساز انتخاب کالاها بوده و با در نظر گرفتن توان اقتصادی بخش کشاورزی سعی شده در مسیر تولیدی پایدار، کیفی و مقرون به صرفه گام برداشته شود تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی، سبب تعالی این صنعت در بازارهای جهانی گردد.
ما در مجموعه خود به کار گروهی و بهره‌مندی از تجارب کارکشتگان ایمان داریم و معتقدیم با ایجاد تفکر خدمت‌رسانی در تمام بخش‌ها و اعمال شیوه‌های تجاری موفق نه نتها در بازار بلکه با نفوذ به قلب مصرف‌کنندگان می‌توان جاودان ماند و پایدار عمل نمود.

تهران میدان توحید ، خیابان گلبار ، کوچه محمدی ، پلاک 23 ، طبقه اول
کد پستی :1419736934
تلفن: 2-66597741 (021) 66942495 (021)
پست الکترونیکی: info@npbco.ir
وب سایت: http://www.npb.co.ir

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات