دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت فارمازند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت داروسازی فارمازند (فرساوند سابق) یکی از شرکت های تولید داروهای دامی قدیمی در ایران است. این شرکت در سال 1368 در زمینی به مساحت 13500متری در شهرک صنعتی زیبا دشت واقع در محمدشهر کرج تاسیس گردید و در طول سال های متمادی با همت جمعی از داروسازان و فعالان صنعت دام و طیور بخشی از نیاز بازار داروهای دامی کشور را تامین می نمود.
فعالیت های تولیدی شرکت از نیمه دوم سال 1387 متوقف گردید و پس از واگذاری سهام و با توجه به خط مشی مدیریت جدید و سرمایه گذاری انجام شده تمامی خطوط تولید این شرکت براساس جدیدترین قوانینGMP داروسازی دنیا به وسیله متخصصین داخلی و با مشاوره از شرکتهای بزرگ اروپایی نوسازی و اصلاح گردید. فضاهای تولید در فاز اول از 1450 مترمربع به 3200 متر مربع افزایش یافته ودر پنج خط تولید کاملا مجزا شامل :
1-     محلول های خوراکی ویتامینه
2-     محلول های خوراکی آنتی بیوتیک
3-     پودر های محلول در آب ویتامینه
4-     پودر های محلول در آب آنتی بیوتیک
5-     پرمیکس های کوکسیدواستات

در سوم خرداد 1392 توسط مقامات کشوری و استانی مورد بهره برداری قرار گرفت. تمامی ماشین آلات بکار گرفته شده در خطوط جدید از بهترین برند های داخلی و خارجی و کاملاً اتوماتیک می باشد.لازم به ذکر است راه‌اندازی و افتتاح این بخش کارخانه با هزینه‌ای بیش از 120 میلیارد ریال از سوی سرمایه‌گذار خصوصی صورت گرفته است.
پس از هماهنگی های لازم با سازمان و اخذ مجوزهای لازم فعالیت های تولیدی شرکت از بهمن ماه سال 1392 آغاز گردید در آن برهه تعداد محصولات تولیدی به 8 قلم داروی محلول خوراکی محدود میگردید.
با تلاش تیم فنی شرکت در مدت زمان کمتر از 18ماه تعداد محصولات تولیدی به 35قلم افزایش یافت و در حال افزایش تعداد محصولات تا 60 قلم داروی دام و طیور می باشد.
شرکت فارما زند با توجه به بکارگیری تجهیزات سخت افزاری مدرن و ایجاد زیرساخت های نرم افزاری لازم مطابق با ضوابط داروسازی بروز دنیا، موفق به اخذ گواهینامهGMP  معتبر از شرکت هایICS  وACS  کشورهای کانادا و انگلستان گردیده است.
آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت دارای مجهز ترین دستگاه های آزمایشگاهی از بهتربن برند های دنیا می باشد لیست تعدادی از آنها به قرار زیر است:
1-     دستگاه HPLC ساخت کمپانیAgilent
2-     دستگاه GC ساخت کمپانیVarian
3-     دستگاه FTIR ساخت شرکتPerkin Elmer
4-     اسپکتوفتومتر UV/Vis ساخت کمپانیJenway
5-     دستگاه atomic Absorption  ساخت کمپانی Rayleigh
6-      دستگاه کارل فیشر ساخت شرکت metrohm
7-     دستگاه  pHمتر از کمپانیSartorius
8-     ترازوهای دقیق آزمایشگاهی ساخت کمپانی Sartorius
9-     انواع انکوباتورها و آون ها از کمپانی Memmert

با پیگیری و تلاش های انجام شده مدیریت کیفیت ISO17025 در واحد آزمایشگاه کشور مستقر گردیده و در حال حاضر نیز در مرحله ممیزی جهت دریافت گواهی آزمایش همکار مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور میباشد.
در بخش تحقیقات و نوآوری نیز این واحد تولیدی با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از دانش متخصصان در زمینه تولید محصولات جدید گام های بلندی برداشته و در مقطع کنونی نیز در حال ثبت دو داروی جدید در فارماکوپه داروهای دامی کشور می باشد.
در حال حاضر فاز دوم کارخانه جهت احداث خطوط تولید محصولات ضدعفونی کننده دامی و انسانی و همچنین خط تولید محلول های گیاهی دامی در حال اجرا بوده و امید است با شروع سال 1395 خطوط تولید جدید مورد بهره برداری قرار گیرد که با اجرای این طرح بیش از 30 ضد عفونی و سیع الطیف جهت مصارف بیمارستانی و فارم های دام و طیور تولید خواهد گردید.
واحد تولید محلول های گیاهی دامی بر روی بیش از 10داروی نو ترکیب و دانش بنیان تحقیقات فراوان انجام داده و امید است با ثبت این داروها در جهت تولید محصولات دامی و طیوری سبز ( اورگانیک )گام های بلندی برداشته شود.

 آدرس : تهران، میدان توحید، خیابان توحید، کوچه نادر، پلاک 1، واحد4  
تلفن :   66439197  -  66439196
 فکس :   66922565

آدرس کارخانه : کرج ،محمد شهر ،خیابان زیبادشت،خیابان صنعتگران ،خیابان صنعت،کوچه صنعت 6 ،انتهای کوچه سمت راست
تلفن 30_02636307028
سایت : http://pharmazand.com

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات