دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت تولیدی سانت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با گذشت سه نسل خدمت به بهداشت کشور، اکنون شرکت سانت از مهمترین تولیدکنندگان انواع ضدعفونی کننده و شوینده های چندمنظوره با توانایی طراحی فرمولاسیون های مایع در ایران است.
این سازمان در ابتدا فعالیت خود را با واردات دارو ، ضدعفونی کننده و تجهیزات دامپزشکی آغاز نمود و نمایندگی چندین شرکت معتبر از قبیلsanofi ، ACI، Ceetal، ISI، Dosatron، Sfan ، ِDigrain، Ceva، Shoof و ... در ایران بوده است. پس از چندین سال حضور فعال در عرصه واردات کشور ، با کسب تجربیات و با هدف خودکفایی در تولید داخلی کشور در عرصه داروهای دام و طیور ، این سازمان خواستارتولید مواد ضدعفونی کننده با کیفیت جهانی که منجر به پایه گذاری تولید مواد ضدعفونی کننده با فرمول ترکیبی گروه های آلدئیدی و نمک های آمونیوم چهارتایی گردید.با حمایت دولت و تلاش مدیران این سازمان این هدف محقق گردید و لابراتوار های تولیدی و شیمیایی سانت شکل جدید فعالیت خود را آغاز نمود و به لطف ایزد منان در عرصه تولیدات دارویی دامپزشکی به موفقیت های چشمگیری دست یافت.


لابراتوار سانت در ابتدا فعالیت خود را با تولید دزوجرم 2آ تحت لیسانس ستال فرانسه آغاز و پس از استقبال مصرف کنندگان از این محصول و پیشنهادات و درخواست های آنان جهت تکمیل سبد محصولات شوینده و ضدعفونی کننده ما را برآن داشت سبد مجصولات کامل و کامل تر گردد .


هم اکنون این لابراتوار طراح و تولیدکننده محصولات متنوع شوینده و ضد عفونی کننده جهت دام ، طیور ، آبزیان و همچنین محصولات لابراتوار ی تخصصی که بسته به نیاز مصرف کنندگان در لابراتوار طراحی و تولید می گردد، می باشد. این لابراتوار با ارائه راهکارهای بهداشتی از 25 سال گذشته سهم عمده ای در کاهش مرگ میر گله های دام،طیور و آبزیان کشور را دارا می باشد .


لابراتوار سانت پس از تلاش مستمر و تغییرات اساسی در سازمان ، موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001: 2008 و گواهینامه GMP از TUV Intercert گردید.
لابراتوار سانت از ابتدای تأسیس با درک این مفهوم که سازمان وابسته به مشتریان خود بوده ،سعی نموده است که نیازهای آینده و حال مشتریان خود را تحلیل و فرایندهای مورد نیاز جهت دستیابی به محصولی مورد پذیرش مشتریان را فراهم آورد.


کارخانه:    75 کیلومتری اتوبان ساوه تهران ناحیه صنعتی پرندک
کد پستی :33681-37716 صندوق پستی:111-37719
تلفن    08645282600و02188924777
فکس    02189778531
تلفن راهکارهای خاص    09121332015
پست الکترونیکی    labsant@gmail.com
سایت : http://www.sant.ir

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات