دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

فن آوران زیستی کیمیا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

(زیست فناوری کیمیا)


شرکت فن آوری زیستی کیمیا در سال ۱۳۷۷ با هدف تولید داروهای دامی و فرآورده های بیولوژیک تاسیس شد واز همان سال تولید دو نوع محصول به نام های پماد پنسترزون MC و پماد کلوکسالمو DC را آغاز نمود .
از سال ۱۳۷۹ دو محصول دیگر به نام های پماد لینکونئوسین MC و پماد تترانبالون MC در لیست تولیدات این شرکت قرارگرفت . این محصولات تا سال ۱۳۷۷ کلّاً از طریق واردات تامین می شد ولی از سال ۱۳۷۸ با امکانات اولیه این شرکت شامل یک خط تولید ، خط بسته بندی ، یک آزمایشگاه و یک انبار، تامین بخشی از نیاز کشور به این محصولات به شرکت فن آوری زیستی کیمیا واگذار شد تا در صورت تایید کیفیت و مرغوبیت تولیدات داخلی، بتدریج از سهم واردات کاسته شده و به سهم تولیدات این شرکت افزوده گردد .
با افزایش کمیت و کیفیت محصولات ما بتدریج سهم واردات کاسته شد و از سال ۱۳۸۱ تامین قریب به کل نیاز کشور به این شرکت واگذار گردید . از سال ۱۳۸۱ این شرکت اقدام به اجرای طرح توسعه به منظور ارتقاء کیفیت محصولات فعلی و ایجاد زمینه ای برای تولیدات جدید نمود که هم اکنون در مرحلهء بهره برداری می باشد . با اجرای این طرح دو خط استریل کاماَ ل مجزا، برای تولید پمادهای استریل چشمی و داخل پستانی بتالاکتام و غیر بتالاکتام ، خط تولید محلولهای خوراکی و خط تولید محصولات جلدی، سه آزمایشگاه ، دو انبار ، خط استریلیزاسیون با اتوکا واتیلن اکساید و خط تزریق و تولید ل سرنگ مطابق شرایط و مقررات GMP به این شرکت افزوده گردید . هم اکنون در خط تولید محلول های خوراکی، امولسیون خوراکی کیمیفن۱۰ درصد تولید میشود که بهترین و مقرون به صرفه ترین داروی ضد نفخ موجود در بازار برای دامهای بزرگ می باشد. محلول خوراکی سولفاکیم ۳/۳۳ درصد نیز از محصولات دیگر این شرکت می باشد که به دلیل کیفیت محصول و بسته بندی مورد استقبال کلینیسین ها و دامداران قرار گرفته است. در بخش تولید محصولات جلدی، خمیر شاخ سوز ناتریوما و کرم خارج پستانی مست آدر تولید می شوند. این محصولات نیز از لحاظ کیفیت محصول، بسته بندی و قیمت قابل مقایسه با انواع موجود در بازار نبوده و بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان می باشند.

پمادهای چشمی استریل آیبیوتیک و آیسیلین برای اولین بار در کشور توسط این شرکت ثبت و تولید شده اند و نیاز مصرف کنندگان به این دسته از داروها راکاما تامین می لنماید . واحد تحقیق و توسعه این شرکت از سال ۱۳۸۰ تاسیس و شروع بکار نموده و با ارتقاء امکانات نرم افزاری و سخت افزاری لازم هم اکنون قادر به جمع آوری و ارائه DMFمحصولات آتی شرکت می باشد . این واحد در آزمایشگاه شیمی ، میکروبیولوژی و فیزیک قادر به انجام تست های HPLC ، استریلیتی ، آنالیزمیکروبی ، تیتراسیون های مختلف ، کروماتوگرافی، تستهای پایداری ادواری و تسریعی و کنترل فیزیکی و شیمیایی ظروف بسته بندی می باشد.

شرکت فنآوری زیستی کیمیا هم اکنون علاوه بر توان تأمین کل نیاز کشور در پی یافتن بازارهای منطقه است و دراین راستا قراردادهایی نیز با بعضی کشورهای همسایه منعقد نموده است که به زودی صادرات این محصولات نیز آغاز خواهد گردید.


آدرس:    تهران - خیابان ولی عصر، دو راهی یوسف آباد، کوچه دوم، پلاک 18 - واحد 7
تلفن:    
(021) 88997205
(021) 88997206
(021) 88997207
(021) 88997208
فکس:    
(021) 88997208
سایت:    http://kimiabiotech.ir
آدرس کارخانه: اراک، سه راهی خمین، شهرک صنعتی شماره 1 - خیابان سرداران، شماره 12
تلفن:    9 الی 34132056 - 086
فکس:    34132498 - 086

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات