دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

روز ملی دامپزشکی مبارکباد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی ست. زحمات دامپزشکان کشور همچون خورشید پشت ابر است! همانطور که خورشید منبع نور و غلبه بر تاریکی ست، همچنان ناپیداست!
این خورشید ناپیدا بر حوزه‌های مختلفی از جمله  بهداشت و سلامت، درمان و تحقیقات روشنایی می بخشد. کافی ست به سفره غذای جامعه دقت کنید تا به اهمیت دامپزشکی پی ببرید! از لبنیات تا بسته بندی مواد غذایی پروتئینی و غیرپروتئینی در گرو نظارت دکترهای دامپزشک است. حوزه کاری دامپزشکی از سلامت جسم (غذای سالم) تا سلامت روح و روان (درمان حیوان خانگی و خیابانی) انسان گسترده است. نظارت بر دام سالم برای تولید غذای سالم با هدف انسان سالم عرصه‌ی دامپزشکی برای سلامت جسمی انسان است و از طرفی کاهش درد و رنج حیوانات در جهت تسکین روح جامعه است.
حضور دامپزشکان در حوزه‌ی تحقیقات و تولید فرآورده‌های دارویی کشور از جمله دانشکده‌های دامپزشکی تا مراکز تحقیقاتی مختلف در کشور با هدف تولید دانش دامپزشکی و کمک به پزشکان جامعه نیز در جهت ضمانت سلامت جسمی و کاهش درد و آلام حیوان و انسان است.
حضور دامپزشکان از فارم های پرورش و آزمایشگاه‌های طبی تشخیصی تا حضور به عنوان ناظران بهداشتی مراکز کشتار، بسته بندی و عرضه آن‌ها در فروشگاه ها در جهت ضمانت سلامت جسمی انسان است.
حضور دامپزشکان در حوزه‌ی شناخت، پیشگیری و درمان بیماری های حیوانات خانگی از جمله بیمارستان‌ها و کلینیک های مختلف دامپزشکی در سطح شهرها با هدف حیوان خانگی و شهری سالم در جهت ضمانت سلامت روح و روان انسان است.
این روز تنها برای ستایش شغل دامپزشکی نیست بلکه روز یادآوری و ستایش گمشده‌ی این روزهای ما یعنی حس مسئولیت و مهربانی ست زیرا کسی که بدون هیچ چشم داشتی برای التیام درد حیوانات بی زبان دل می سوزاند بدون شک مهربانترین انسان‌هاست.
روز ۱۴ مهر برای آشنایی و ستایش زحمات این خورشید ناپیداست! وجود این خورشید با سلامت جامعه گره خورده است! آفتابی که ظلمات جهل و بدی را به روشنایی علم و سلامت تبدیل می کند بدون هیچ چشم داشتی!
چنین روزی بر تمامی دامپزشکان ایران عزیز مبارک

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات