دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

تلاش دامپزشکی برای حفاظت از سرمایه های صنعت دام و طیور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
تلاش دامپزشکی برای حفاظت از سرمایه های صنعت دام و طیور

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی گفت : شبکه دامپزشکی در حفظ و حراست از سرمایه عظیمی که در صنعت دام و طیور وجود دارد با تمام توان تلاش می کند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در جلسه گرامیداشت روز ملی دامپزشکی مدیرکل دامپزشکی استان گفت: یکی از وظایف اصلی شبکه دامپزشکی کنترل بیماری های دامی و بهداشت و پویا نگه داشتن اقتصاددان است و شبکه دامپزشکی همیشه در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم که در استان وجود دارد در تلاش است.
آقای شانقی افزود یکی دیگر از وظایف اصلی شبکه دامپزشکی کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام است
وی تصریح کرد شبکه دامپزشکی استان از تمام توان بخش دولتی و خصوصی برای نظارت و دامداریها مرغداریها کشتارگاهها مراکز بسته بندی و سردخانه ها تا مراکز عرضه استفاده می کند.
مدیرکل دامپزشکی استان گفت استان مرکزی در صادرات ماهی های زینتی رتبه اول را در کشور داراست و هر سال بیش از یک میلیون ماهی زینتی به خارج از کشور صادر می‌شود و در صادرات پای مرغ ، مرغ منجمد ، تخم مرغ خوراک و مکمل های طیور نیز جزو استان‌های برتر است.


آقای شانقی افزود: سالانه بیش از ۱۵ میلیون دلار ارزش صادرات محصولات دامی و فرآورده‌های دامی استان مرکزی است.
استاندار مرکزی هم گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی در بخش دام و طیور که یکی از نیازهای اصلی کشور است به خودکفایی رسیده ایم.


آقای آقازاده افزود: امسال استان مرکزی در تامین نهاده‌های دامی با مشکلی روبرو نیست و در حال حاضر چندین کارخانه تولید خوراک دام و طیور و آبزیان را در استان در حال فعالیت داریم که می‌توانند در جهت محکم کردن کردن پایه های اقتصاد مقاومتی برای تامین غذای مردم در استان و کشور گام بزرگی بردارند.


وی تصریح کرد در سه سال گذشته در مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور تلفات زیادی داشتیم که استان مرکزی با پیشگیری های به موقع و تلاش تلاشگران حوزه دامپزشکی و جهاد کشاورزی توانسته کمترین میزان خسارت را نسبت به استانهای دیگر داشته باشد.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات