دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

2 5میلیارد ریال واکسن تب برفکی در استان مرکزی تهیه شد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

«محسن شانقی » روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با این اعتبارات 45 هزار دز واکسن تب برفکی برای اجرای رایگان طرح واکسیناسیون دام های سنگین در روستاها و دامداری های سنتی تهیه شد است.


وی با یادآوری وجود 30 هزار دز واکسن تب برفکی در استان مرکزی ادامه داد: طرح واکسیناسیون دام های سنگین علیه بیماری تب برفکی از دهم مهرماه امسال در استان آغاز و 75 هزار دز واکسن برای اجرای این طرح تهیه شده است.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: واکسیناسیون دام ها در دامداری های صنعتی در این طرح به صورت بهادار انجام می شود.


شانقی گفت: 20 تا 30 درصد دام های دامداری های سنتی و روستایی به دلیل بهادار بودن واکسن علیه این بیماری واکسینه می شدند که برای مقابله با شیوع احتمالی بیماری در استان این مرحله با کمک استانداری و سازمان برنامه و بودجه به صورت رایگان در حال انجام است.


وی یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون برای جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری ها در بین دام ها 2 میلیون و 600 هزار راس دام علیه بیماری های مختلف دامی واکسینه شدند.
شانقی ادامه داد: یک هزار و 47 مورد بازدید در این مدت از دامداری های استان مرکزی انجام شده است و 190 هزار راس دام برای مقابله با بیماری های انگلی واکسینه شده اند.


مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 427 هزار راس دام سبک و سنگین در این مدت برای مقابله با بیماری های مشترک انسان و دام و پنج هزار قلاده سگ نیز علیه بیماری هاری واکسینه شده است.
دکتر شانقی گفت: تست سل در این مدت بر روی 14 هزار راس دام انجام شد و 300 هزار راس دام نیز علیه بیماری سیاه زخم واکسینه شده اند.
وی ادامه داد: 14 میلیون و 700 هزار قطعه جوجه ریزی با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در واحدهای تولید و پرورش طیور استان انجام شد و 117 میلیون دز واکسن برای مقابله با بیماری های مختلف در این واحدها استفاده شد.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: 6 هزار و 700 مورد بازدید در این مدت از مرغداری ها و زیستگاه های پرندگان استان انجام و 18 مورد کانون بیماری در واحدهای طیور استان مشاهده شد.
دکتر شانقی گفت: 59 مورد بازدید در این مدت از مراکز آبزی پروری استان مرکزی انجام شد و یک هزار و 567 نمونه برداری آزمایشگاهی از این واحدها انجام شد.


وی ادامه داد: 39 مورد بازدید در این مدت از زنبورستان های استان مرکزی انجام و 47 هزار و 200 مورد نمونه آزمایشگاهی برای تشخیص بیماری های مختلف از این واحدها انجام شد.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی یاد آور شد: 84 هزار و 540 راس دام سبک و سنگین در 6 ماه امسال در کشتارگاه های استان کشتار، و چهار هزار و 400 تن گوشت قرمز در این کشتارگاه ها تولید شد.
دکتر شانقی ادامه داد: 314 لاشه در کشتارگاه های استان مرکزی به دلیل وجود بیماری ضبط و از چرخه مصرفی انسانی خارج شد.
وی خاطر نشان شد: 12 میلیون و 700 هزار قطعه طیور امسال در کشتارگاه های طیور استان مرکزی کشتار و 39 هزار و 500 تن گوشت در این کشتارگاه های تولید شد.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 126 هزار قطعه طیور در این کشتارگاه ها غیر قابل مصرف انسانی تشخیص و از چرخه مصرف انسانی خارج شدند.


شانقی گفت: 44 هزار مورد بازدید در این توسط از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی توسط کارشناسان این اداره کل انجام شد و 122 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در این واحدها ضبط و 126 واحد متخلف به دستگاه های قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: 775 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی، 468 هزار کیلوگرم پا و پنجه مرغ و 293 هزار کیلوگرم خوراک و مکمل طیور در این مدت با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج صادر شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان، و یک هزار و 539 روستا، دارای 622 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات