دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

معرفی شرکت سنادام پارس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

گروه شرکت های سنادام پارس و یسنامهر با تکیه بر پیشینه دو نسل مدیریتی، بعنوان یک شرکت پیشرو در سال 1382 تاسیس گردید. هدف موسسان این گروه ، تاسیس سازمانی دانش بنیان بوده که بر این اساس بخش تحقیق و توسعه این گروه با هدف بررسی و رفع نیازهای علمی و فنی مصرف کنندگان از همان ابتدای تاسیس شرکت همگام با دیگر بخش ها، به فعالیت پرداخته و علاوه بر استناد به تحقیقات یبن المللی با حمایت از تحقیقات علمی مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی داخلی ، توانسته سودمندی هر محصول را در شرایط بومی ایران سنجیده و بر اساس آن به معرفی محصولاتی مناسب با شرایط کشور بپردازد.

در این راستا گروه شرکتهای سنا دام پارس و یسنا مهر در سال 1390 موفق به تاسیس کارخانه ای مدرن و مطابق، آخرین استاندارهای جهانی گردید و برای اولین بار در خاورمیانه با تولید پروتئین عبوری یاسمینو مکس (بر پایه کنجاله سویا) شروع به فعالیت نموده است.

گروه ما در راستای تولید فرآورده های خوراکی مورد استفاده در صنعت دام، طیور و آبزیان با کیفیت و مطابق استاندارد های جهانی همواره اصول زیر را سرلوحه خود قرار میدهد:

(مشتری مداری) ما معتقدیم مشتریان بهترین داوران در مورد کیفیت محصولات ما هستند. ما نیازهای آنان را شناسایی و محصولاتی با بیشترین بازدهی و اثر بخشی را به آنها عرضه می نمائیم. این مهم همراه پاسخ گویی به مسایل ، ارائه اطلاعات فنی و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان ارائه می گردد.

(مشارکت کارکنان) ما براین باور یم که کارکنان مهم ترین شریک و بزرگترین سرمایه شرکت ما هستند که موفقیت ما در گرو کار گروهی، نوآوری و خلاقیت آنان می باشد.

(نگرش سودبری دو جانبه با تامین کنندگان) تامین کنندگان موفق، ضامن موفقیت ما خواهند بود. ما همواره به یک رابطه سود بری دو جانبه با آنها می اندیشیم. نام گروه شرکتهای سنادام پارس و یسنامهر همواره یادآور نوآوری، کیفیت و خدمات به مصرف کنندگان خواهد بود.این گروه در ابتدای سال ۱۳۹۵ با خرید شرکت پرارین اقدام به تشکیل گروه سنا نمود.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات