دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت گیتا شیمی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
معرفی شرکت گیتا شیمی سهند

شركت توليدي گيتا شيمي سهند با سابقه طولاني يكي از موفق ترين واحد هاي توليدي در امر توليد انواع سموم دفع آفات نباتي، دامي و بهداشتي و كود هاي كشاورزي مي باشد..

اين شركت با بهره گيري از تجارب كارشناسان خبره و ارتباط نزديك با كشاورزان و دست اندركاران اين بخش تمام تلاش خود را صرف شناخت بهتر مسايل و مشكلات كشاورزان و تبديل كشاورزي سنتي به صنعتي و پايدار و سودمند نموده است. . واحد هاي تحقيقات و آزمايشگاه اين مجموعه نيز با بهره گيري از نيرو هاي فني و مجرب در راستاي بهبود كيفيت محصولات توليدي فعاليت مي كنند.
 

در راستاي رسيدن به اين اهداف علاوه بر همكاري با شركت هاي معتبر، در زمينه واردات مواد اوليه جهت توليد سموم با كيفيت مناسب، در دو سال اخير پس از بررسي كمبود ها و نياز ها در بخش كشاورزي توسط تيم كارشناسان فني و ارتباط مستقيم با كشاورزان مناطق مختلف بعنوان يكي از شركت هاي پيشگام اقدام به ثبت و واردات انواع كود ها بوسيله يكي از شركت هاي زير مجموعه خود نموده است.
 

همچنين همگام با رشد و توسعه علم استفاده از تكنولوژي زيستي براي مبارزه با آفات و بيماري هاي گياهي  در سال 1393 موفق به ثبت حشره كش گياهي روي اگرو با نام تجاري ماترين شده است و در حال حاضر بعنوان نماينده انحصاري اين محصول از طريق يكي از شركت هاي زير مجموعه خود بنام گياه پرنيان اطلس در حال واردات و فروش اين محصول مي باشد.
 

در نهايت اميد است با همكاري سازمان ها و ارگان هاي ذيربط و تلاش و پيگيري مديران و كارشناسان شركت بتوانيم گام هاي موثري در جهت پيشرفت و توسعه بخش كشاورزي و دامپروري كشور عزيزمان برداريم.

    

آدرس:    تهران، ميدان توحيد، خيابان فرصت     شيرازي، پلاك 172. طبقه سوم
تلفن :02166432885
نمابر :02166432885
ایمیل:info@gitashimi.com
6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات