دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

معرفی شرکت پارس ایمن دارو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اطلاعات بیشتر درباره شرکت پارس ایمن دارو (استان تهران)

گروه توسعه داروهای گیاهی پارس ایمن دارو کنسرسیومی متشکل از چند شرکت تولیدی است که هر یک در زمینه هایی چون تولید و فرآوری گیاهان دارویی و تولید مکمل های غذایی و دارویی دام و طیور فعالیت مینمایند.
هدف از تشکیل این کنسرسیوم تولید و عرضه داروهای صد در صد گیاهی برای مصارف دام، طیور و آبزیان و جایگزین نمودن داروهای شیمیایی متداول با فرآورده های طبیعی با استفاده از بالاترین استانداردهای رایج بین المللی جهت تامین غذای سالم و نهایتاً ارتقاء سلامت جامعه است.

تحقیقات، نوآوری، کیفیت
از جمله امتیازات بارز این کنسرسیوم تشکیل گروه تحقیق و توسعه با بهره گیری از مجربترین اساتید در رشته هایی چون تولید و فرآوری گیاهان دارویی، دام، طیور، آبزیان، قارچ شناسی، باکتری شناسی و فرمولاسیون داروهای گیاهی است .

از اینرو محصولات این شرکت تماماً برخاسته از دانش گروه تحقیق و توسعه خود بوده و هرچند مستند به آخرین دستاوردهای علمی جهان در این حوزه است ولی در عین حال حاصل نو آوری و دانش فنی خاص شرکت بوده و در نتیجه کاملاً منحصر به فرد میباشد.

بیوهربال دام

بیوهربال طیور

برونکوفین

واروسید

آئروفین اکسترا

ایمونوفین

آنزوفین

آنتی بیوفین

اطلاعات تماس شرکت پارس ایمن دارو (استان تهران)

نام مدیر:مژگان شهبازی
آدرس:تهران - بلوار کشاورز، بین جمال زاده و اسکندری، پلاک 113 - واحد 3
تلفن:(021) 66946101 (021) 66919791 (021) 66422653
ایمیل: 
سایت:http://parsimendaru.com/
6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات