دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

معرفی شرکت پرشیافارمد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت پرشیا فارمد در سال 1382 با هم فکری و گرد هم آمدن گروهی از داروسازان تشکیل شد. این شرکت از ابتدا با مدیریت دکتر محمد رضا عاقلی اقدام به اخذ نمایندگی از شرکتهای خارجی در زمینه واردات محصولات دارویی، آرایشی بهداشتی ، فراورده های دامی و تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی نمود.
اخذ نمایندگی از شرکت ward Group استرالیا(Restoria first brand owner)  و همچنین از شرکت Wallaceانگلستان برای Ironorm Capsoul and drops & Cancavit drops به سرعت میسر گردید.


شرکت پرشیافارمد با توجه به تجربه اعضا به ویژه مدیریت در زمینه ورود داروهای تخصصی و کمیاب که در لیست کمبود دارویی وزارت بهداشت و درمان بوده اند از سال 1385 با استفاده از نمایندگی شرکتهای فوریتی   و تک نسخه ای مختلف در ایران اقدام به واردات دارو از اروپا و انگلستان نموده است.


شرکت پرشیا فارمد در زمینه محصولات دام پزشکی با همکاری گروهی از اساتید دانشکده های دامپزشکی و   همچنین دامپزشکان فعال در عرصه دامی کشور موفق به اخذ نمایندگی از کشورهلند برای محصولی جهت تصیح اشکالات اندام حرکتی دام واز کشور امریکا برای فراورده های پروبیوتیک خوراکی جهت درمان اسهال گوساله های تازه به دنیا آمده گردیده است.
شرکت پرشیا فارمد با همکاری شرکتهای اردستان تجارت (Persia Pharmed’s sister company)و ویستا گستر تندیس (به عنوان نماینده انحصاری شرکت اردستان تجارت )اقدام به ثبت و واردات مکملهای ورزشی از کشور امریکا که در زمره بهترین فراورده های تولیدی در دنیا می باشند نموده است که بازار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

آدرس: ایران - تهران - خیابان ولیعصر - برج سپهر ساعی - طبقه 9 - واحد 902
تلفن: 9-88553037-021
کدپستی: 1433894341
پست الکترونیک: info@persia-pharmed.com
سایت : http://www.wallace.ir

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات