دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

معرفی شرکت شفق دارو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت شفق داروی پارسیان با زمینه ی فعالیتی دارو و نهاده های دامی در سال 1385 توسط دکتر محمد حسین گلپایگانی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران آغاز  به کار کرد.این شرکت با اخذ نمایندگی انحصاری از کمپانی های بین المللی و واردات محصولات با کیفیت جهانی و استاندارهای معتبر EC  و FDA نقش موثری را در ارائه محصولات با کیفیت به نهادهای وابسته به امور دامی ایفا می نماید.

امروز با بیش از یک دهه تجربه ی کاری موفق در عرصه تجارت داخلی و خارجی مفتخر هستیم تا گروه پارسیان را با ارائه خدمات وسیع تر و متنوع تر به مشتریان محترم معرفی نماییم. این گروه متشکل از شرکت های:شفق داروی پارسیان، فعال در زمینه ی محصولات دارویی و افزودنی های خوراک دام
هلیا دارو، فعال در زمینه ی مواد بهداشتی و دارویی انسانی موسسه فن غذای پارسیان، فعال در زمینه محصولات غذایی و خوراک دامزاگرس دانه ویسیان، فعال در زمینه تولید و نگهداری محصولات غذایی داماین شرکت ها حوزه فعالیت گروه پارسیان را همگام با فناوری روز دنیا توسعه داده تا سراسر کشور و کشورهای همسایه را زیر پوشش محصولات و خدمات خود قرار دهند.
هدف ما، نگاه به آینده با استفاده از تجارب گذشته و ارائه با کیفیت ترین خدمات و محصولات در زمان حال است. سیستم پویای گروه پارسیان همواره با توجه به  تغییرات زمانی و بومی، در مسیر رشد و شکوفایی به سوی توسعه و اقتصاد مقاومتی حرکت خواهد داشت.
نام شرکت : شفق دارو


تلفن : 021-88351238
ایمیل : Info@shafaghdarou
فکس : 021-88016239
آدرس : تهران ، خ امیر آباد ، پلاک 1765 ، واحد 2
کد پستی : 1413663117
سایت : http://shafaghdarou.com

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات