دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

معرفی شرکت IRVAC

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت دارو دزمان ایرواک همگام با جهش کشور به سمت توسعه علمی بنا نهاده شد تا دستی توانمند برای سلامت کشور باشد. ایرواک خانواده‌ای است که در مسیر رشد و بالندگی همچون بدنه‌ای واحد در فراز و فرودهای کاری بهداشت و درمان به پیش می‌رود.
احترام به کرامت انسانی و صداقت و درستی را پیش‌نیازهای یک سازمان بالنده می‌دانیم و آگاهیم در این مسیر باید با «ارتقاء توانمندی‌ها»، «به‌کارگیری روش‌های نوین»، «ارائه محصولات با کیفیت» و «هوشیاری و انعطاف‌پذیری» کسب و کارمان را در مسیر بهبود مستمر قرار دهیم. در ایرواک برآنیم که با هدف رشد کسب و کارمان در زمینه سلامت جوامع بشری، از یک شرکت تولیدی به سوی یک تولید کننده هدفمند با بن‌مایه علمی و توانمندی خدمت‌رسانی در ایران عزیز و سایر کشور های جهان گام برداریم.
پیشه ما دانش و ابزارما تکنولوژی روز دنیا با بهره گیری از متخصصین برجسته است و در این راه دست تمامی کسانی را که با ما باوری مشترک دارند به گرمی می‌فشاریم .

 
آدرس : شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، خیابان طاهرخانی ، بن بست فرهنگیان ، کوچه اول ، پلاک 5
آدرس کارخانه : شهرک صنعتی شمس آباد ، بلوار بهارستان ، خیابان پروفسور حسابی ، بهد از بلوار نگارستان ، کوچه سوم ، قطعه چهارم

تلفکس : 22351686 -021
پست الکترونیکی : info@irvac.ir
سایت : http://www.irvac.ir

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات