شرکت نوآوران هوشمند

قفل دیجیتال, حضور و غیاب, کارت مایفر

فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

همه ما میدانیم که هوشمند سازی ساختمان و به کارگیری تجهیزات خانه هوشمند این روزها در دوران اوج رشد و توسعه خود است و به شدت در بین مردم طرفدار پیدا کرده است . و کمتر کسی را می توان در این دوران پیدا کرد که هیچ علاقه ای به هوشمند سازی خانه یا محل کار خود نداشته باشد . اما شاید تنها عاملی که نگاه اول مانع هوشمند سازی میشود این تصور اشتباه است که هزینه هوشمند سازی انقدر بالا و دور از تصور است که فقط افراد خاص با سطح مالی خاص می توانند از این تکنولوژی استفاده کنند .

برای رفع این ابهامات و پاسخ به سوالهایی که همیشه در مورد هوشمند سازی در ذهن تان دارید بهتر است در اولین فرصت با بخش فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان IHS تماس بگیرید تا علاوه بر استعلام قیمت تجهیزات هوشمند ، از مشاوره با کارشناسان فروش ما هم بهره ببرید . کارشناسان IHS با حوصله و دقت انواع سطوح هوشمند سازی را به شما معرفی کنند و به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند .

ادامه مطلب در لینک زیر: 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نوآوران هوشمند

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

قفل دیجیتال، حضور و غیاب، کارت مایفر، قفل الکترونیکی، قفل هتلی، قفل کارتی، دستگیره هتلی، قفل هتل، سیف باکس، قفل استخری، قفل انلاین، قفل آنلاین، اتوماسیون هتلداری، گاوصندوق دیجتیال، پاورسویچ، دستگاه تشخیص چهره

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات