شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب, عایقکاری درب و پنجره قدیمی, عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره

رگلاژ پنجره و درب upvc

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

رگلاژ پنجره و درب UPVC

مهمترین نقش درب و پنجره UPVC در ساختمان عایق بندی در برابر سرما و گرما و همچنین آلودگی های صوتی می باشد. با این حال در برخی از موارد به علت نصب نادرست پنجره UPVC دوجداره و یا سهل انگاری پرسنل نصب در هنگام رگلاژ پنجره و درب دوجداره مشکلاتی بوجود می آید که این مشکلات عملکرد مناسب درب و پنجره دوجداره را مورد ایراد قرار می دهد.

از جمله این مشکلات می توان به ورود سرما از اطراف لنگه های بازشو پنجره دوجداره، مشکلاتی در عمل باز و بست درب و پنجره UPVC، باز نشدن دستگیره ، عدم عملکرد صحیح یراق آلات و مشکلاتی در تغییر حالتهای بازشو به یکدیگر(تغییر حالته تک حالته به دو حالته) اشاره کرد. با استفاده از رگلاژ مناسب درب و پنجره دوجداره UPVC ، می توان تا 90 درصد این مشکلات را حل کرد. در زیر نحوه رگلاژ مناسب لولای 3D را بیان خواهیم کرد تا با آن آشنا شوید.

رگلاژ پنجره یا درب با دارای لولای 3D

ابتدا درب یا پنجره دوجداره را باز کرده سپس با استفاده از آچار آلن روکش لولا را فشار داده تا کاور آزاد شده و کنار رود.

برای جابجا کردن درب و پنجره دوجداره UPVC به سمت چپ و راست (رگلاژ افقی) همانطور که در شکل نشان داده شده است از پیچ رگلاژی که بصورت افقی می باشد باید استفاده کرد که برای باز وبسته کردن پیچ مذکور، آلن 5 میلیمتری مورد نیاز است. با چرخاندن این پیچ به سمت چپ و راست درب یا پنجره دوجداره بصورت افقی جابجا می شود.

 پیچ را تا زمانی جابجا می کنیم که مماس بودن درب و پنجره در حالت افقی بدون ایراد باشد.

 برای رگلاژ درب و پنجره دوجداره UPVC بصورت عمودی از پیچ رگلاژی که بصورت عمودی بر روی لولای 3D می  باشد استفاده می کنیم. بدین صورت که ابتدا درپوش را باز می کنیم.

 سپس با استفاده از آلن 4 میلیمتری می توان درب یا پنجره را در حالت عمودی جابجا کرد. با چرخاندن پیچ در جهت ساعتگرد لولا به سمت بالا و بطور عکس در جهت پادساعتگرد به سمت پایین حرکت می کند و سپس با استفاده از رگلاژ افقی چپ و راست بودن آنرا بررسی می کنیم تا به حالت مناسب(باز و بسته شدن صحیح و بدون ایراد درب و پنجره) برسیم. این مراحل را تا رسیدن به حالت مناسب بازشو درب و پنجره دوجداره ادامه می دهیم.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب، عایقکاری درب و پنجره قدیمی، عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره، نصب توری پلیسه و پرده های رولینگ، روش وین دامینگ،عایق بندی پنجره، بازسازی درب و پنجره،روش وینتیونینگ، عایق کردن پنجره،بازسازی پنجره های قدیمی، پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره آهنی، توری پلیسه،عایق بندی پنجره قدیمی، توری پلیسه مویی خور، تعویض پنجره قدیمی،پنجره ،بازسازی درب و پنجره، عایقکاری درب و پنجره قدیمی،عایق بندی پنجره، تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، توری فلزی،بازسازی پنجره قدیمی، دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب

دسته‌بندی محصولات و خدمات