بازرگانی هاردوایر

سیم بکسل, زنجیر, جرثقیل سقفی

مقایسه فیلتر فیلیتگارد و کاترپیلار CAT

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فیلتر های صنعتی که در تصفیه انواع روغن، بنزین، گازوئیل، روغن هیدرولیک و گیربکس و حتی برای تصفیه گاز و هوا بکار گرفته می شوند در سایز های مختلف و با برند های متنوعی بر روی ماشین آلات صنعتی اتصال پیدا می کنند.

فیلتر های صنعتی که در تصفیه انواع روغن، بنزین، گازوئیل، روغن هیدرولیک و گیربکس و حتی برای تصفیه گاز و هوا بکار گرفته می شوند در سایز های مختلف و با برند های متنوعی بر روی ماشین آلات صنعتی اتصال پیدا می کنند. بسیاری از برند های تولید کننده فیلتر های صنعتی طبق استاندارد ASTM با ابعاد اینپی و مطابق با استاندارد کشور آمریکا تولید می شوند. از برند های آمریکایی شناخته شده تولید کننده فیلتر های صنعتی می توان به فیلتر فیلیتگاد Fleetguard، فیلتر دونالدسون DONALDSON، فیلتر کاترپیلار CAT، فیلتر ویکس WIX و فیلتر بالدوین BALDWIN اشاره نمود.

در کنار برند های معتبر آمریکایی تولید کننده انواع فیلتر های صنعتی برخی از برند های اروپایی که شناخته شده ترین آنها برند فیلتر مان MANN محصول کشور آلمان و فیلتر ولوو VOLVO محصول کشور سوئد را می توان نام برد. برخی از برند های آسیایی تولید کننده فیلتر آلات صنعتی نیز در چند دهه اخیر با افزایش نیاز ماشین آلات صنعتی رشد کیفی قابل توجهی داشته و محصولات این برند ها نیز بر روی برخی ماشین آلات بصورت قطعه OE اتصال پیدا می کند که می توان به فیلتر های کشور اندونزی از قبیل فیلتر ساکورا SAKURA و فیلتی جیمکو JIMCO اشاره نمود.

برای مقایسه برند های مختلف فیلتر آلات صنعتی ابتدا به معرفی انواع فیلتر های صنعتی می پردازیم.

فیلتر روغن صنعتی LUBE FILTER: گردش روغن لوبریکانت در موتور های احتراق داخلی نه تنها به منظور روانکاری بلکه با هدف افزایش سرعت انتقال حرارت صورت می پذیرد. انواع فیلتر های سلولزی بصورت کارتریجی و پیچی بر روی موتور های دیزلی بعنوان فیلتر روغن و فیلتر بای پس اتصال پیدا می کنند. فیلتر کاترپیلار CAT یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده فیلتر روغن صنعتی در دنیا شناخته می شود.
فیلتر گازوئیل FUEL FILTER: بر روی اغلب ماشین آلات سنگین صنعتی از موتور های دیزلی استفاده می شود که از سوخت گازوئیل استفاده می کنند. فیلتر گازوئیل بصورت ساده و بصورت فیلتر سپراتور آبگیر گازوئیل با قابلیت حذف قطرات آب معلق در سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر فیلیتگارد آمریکا، فیلتر دونالدسون و فیلتر ویکس از شناخته شده ترین تولید کنندگان فیلتر های گازوئیل و سپراتور در دنیا محسوب می شوند.
فیلتر هیدرولیک HYDRAULIC FILTER: در واقع نوعی از فیلتر روغن می باشد که برای داشتن قابلیت عملکرد در دما و فشار بالای روغن توسط یک مش فلزی پوشانیده شده است. فیلتر هیدرولیک با جذب پلیسه های فلزی نقشی موثر در افزایش طول عمر اجزای سیستم هیدرولیک دارد. برند HYDAC یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان فیلتر های هیدرولیک در دنیا محسوب می شود.
فیلتر هوای موتور ENGINE AIR FILTER: در موتور های احتراق داخلی که شامل موتور های دیزلی و بنزینی می باشد هوا با نسبت بسیار بالایی با سوخت برای فرایند احتراق ترکیب می شود. فیلتر هوای موتور اغلب به شکل استوانه ای کارتریجی برای تصفیه هوای ورودی و به منظور پاکسازی انواع آلاینده ها از هوا مورد استفاده قرار می گیرد.
فیلتر هوای کابین CABIN AIR FILTER: تصفیه و پاکسازی هوا پیش از ورود به فضای کابین ماشین آلات صنعتی یعنی جایی که راننده، اپراتور و سرنشینان حضور دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. فیلتر هوای کابین گاهی به شکل استوانه ای و گاهی به شکل تخت یا چند ضلعی مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر مان MANN آلمان یکی از معتبر ترین تولید کنندگان فیلتر هوای کابین در دنیا محسوب می شود.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی هاردوایر

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سیم بکسل، زنجیر، جرثقیل سقفی، اتصالات سیم بکسل

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 هفته قبل