فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک, واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک, پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک

تاریخچه لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یک لیفتراک همچنین بالابر نامیده میشود و یک لیفتراک در صنعت کار مهمی انجام میدهد که برای برداشتن و انتقال مواد در فواصل کوتاه استفاده میشود .

لیفتراک در اوایل قرن بیستم توسط شرکت های مختلف از جمله کلارک که ماشین آلات حمل و نقل را ساخته بود تولید شد.

از زمان جنگ جهانی دوم استفاده و توسعه لیفتراک در سراسر جهان بسیار گسترش یافته است و لیفتراک تبدیل بیه یک ماشین ضروری در تولید و انبارداری شده است .

در اواسط قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم تحولاتی که منجر به لیفتراک های مدرن امروزی شد را شاهد بودیم

پس از جنگ جهانی روش های کار آمد تری برای ذخیره سازی محصولات در انبارها اجرا شد انبار ها نیاز به لیفتراک های قابل حمل داشتند که میتوانستند به بالاترین سطح برسند و مدل لیفتراک های جدید ساخته شده بود که این نیاز را پر میکرد .

به عنوان مثال در سال 1954 یک شرکت انگلیسی یه نام لنسینگ که اکنون بخشی از گروه کایون است لیفتراک برقی کم عرض و ویژه راهرو های باریک ساخت و توسعه داد .

این توسعه طراحی انبارها را منجر به دستگاه های لیفتراک راهرو باریک شده است که قابلیت ذخیره سازی را افزایش میدهد.

ایمنی رانندگان لیفتراک به دلیل افزایش ارتفاع و ظرفیت لیفتراک ها افزایش یافت . ویژگی های ایمنی مانند کمربند ایمنی  صندلی و قفل های امنیتی به نام نگهبانان راننده , شروع به اضافه شدن به لیفتراک های تولید شده در این دوره میشوند .

در اواخر دهه 1990 طراحی ارگونومیک در طراحی لیفتراک های جدید به منظور بهبود راحتی اپراتور و کاهش آسیب و افزایش بهره وری صورت گرفت .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک، واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک، توربین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، دسته حرکت لیفتراک و دسته راهنما لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و کاربراتور لیفتراک، پایه فیلتر گازوییل لیفتراک و سیبک اکسل لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک، اویل پمپ لیفتراک و پروانه موتور لیفتراک، دنده فلایویل لیفتراک و پوسته فیلتر هواکش لیفتراک، استارت لیفتراک و دینام لیفتراک، کیت تعمیر رگلاتور لیفتراک وشاتون لیفتراک ، پیستون موتور لیفتراک و میل سوپاپ لیفتراک، کفشک لنت ترمز لیفتراک و رینگ موتور لیفتراک، سیلندر ترمز چرخ لیفتراک و بلبرینگ کلاچ لیفتراک، سلونویید گیربکس لیفتراک و شیر کنترل بالابر لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل