فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک, واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک, پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک

لیفتراک سازی در ایران و برند های مطرح لیفتراک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در میان تولید کنندگان معتبر و معروف لیفتراک جهان و در میان برندهای مطرح ژاپنی و کره ای

مانند کوماتسو , تویوتا و هیوندا , کلارک که همگی از برترین های لیفتراک در جهان هستند نام تولید کننده های ایرانی نیز به چشم میخورد .

شرکت های ایرانی تولید کننده لیفتراک در شهر های مختلف در حال فعالیت هستند و با تمام توان خود لیفتراک های صنعتی را با کیفیت بالا تولید میکنند . تمام برند های لیفتراک ایرانی مطابق اصول استاندارد جهانی طراحی و ساخته میشوند .

شرکت های فعال در زمینه تولید لیفتراک :

علی رغم کیفیت بالای لیفتراک های خارجی به جرات میتوان گفت برند های لیفتراک ایرانی از لحاظ کارایی و کیفیت قابل رقابت با لیفتراک های خارجی هستند .

در ادامه چند مورد از برند های تولید لیفتراک در ایران را معرفی خواهیم کرد .

لیفتراک سازی سهند تبریز :

لیفتراک سازی سهند از قدیمی ترین شرکت های تولید لیفتراک در ایران است که مشغول تولید و مونتاژ لیفتراک های بلغاری با موتور پرکینز و لیفتراک های ایتالیایی او ام (OM) با موتور ایویکو میباشند .

لیفتراک سازی سپاهان :

شرکت سپاهان لیفتر یکی از برند های معروف در زمینه تولید لیفتراک در اصفهان مشغول به مونتاژ لیفتراک های کلارک کره جنوبی میباشد که با برند سپاهان به فروش میرساند .

لیفتراک کلارک پیش از این در ایالات متحده آمریکا تولید میشده است سپس امتیاز تولید آن به کشور کره جنوبی داده میشود و شرکت سپاهان لیفتر اصفهان با همکاری کره جنوبی مشغول مونتاژ این لیفتراک ها در ایران میباشند .

لیفتراک سازی آریا مشهد :

یکی دیگر از برند های لیفتراک سازی ایران شرکت لیفتراک آریا میباشد , این شرکت نیز مشغول مونتاژ لیفتراک های هانگچا (HANGCHA)چین میباشد و با برند آریا به فروش میرساند .

شرکت آریا برای مشتریان خواهان کیفیت بهتر نیز اقدام به واردات لیفتراک نیسان ژاپن نموده است که به تازگی شرکت نیسان با شرکت تی سی ام ژاپن ادقام شده و لیفتراک های خود را با برند جدید به نام یونی کریر به بازار عرضه میکنند .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک، واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک، توربین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، دسته حرکت لیفتراک و دسته راهنما لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و کاربراتور لیفتراک، پایه فیلتر گازوییل لیفتراک و سیبک اکسل لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک، اویل پمپ لیفتراک و پروانه موتور لیفتراک، دنده فلایویل لیفتراک و پوسته فیلتر هواکش لیفتراک، استارت لیفتراک و دینام لیفتراک، کیت تعمیر رگلاتور لیفتراک وشاتون لیفتراک ، پیستون موتور لیفتراک و میل سوپاپ لیفتراک، کفشک لنت ترمز لیفتراک و رینگ موتور لیفتراک، سیلندر ترمز چرخ لیفتراک و بلبرینگ کلاچ لیفتراک، سلونویید گیربکس لیفتراک و شیر کنترل بالابر لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل