شرکت تیراژه فیدار ایرانیان

مگنت تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی, وایت برد مگنتی

مگنت های تبلیغاتی، روش نوین تبلیغات

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مگنت تبلیغاتی یک بیلبورد برای ۵ سال در خانه مشتری شما

یکی از مهم ترین ویژگی های مگنت های تبلیغاتی ماندگاری بسیار بالا می باشد. این شرکت عمر محصولات خود را تا ۵ سال تضمین می کند، بنابر این شما تبلیغات خود را برای مدت ۵ سال می توانید در معرض دید مشتری خود قرار دهید. از اصول روانشانسی این نوع تبلیغات قبلاً در مقالات ذکر شده توضیحاتی دادیم برای مثال:

(روش های موثر تبلیغاتی)بهترین روش برای تبلیغاتی آن نوعی هستند که ماندگاری بیشتری در چشم و حافظه مشتری داشته باشد. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات، سایز و اشکال تبلیغات می تواند فاکتور مهمی برای اثر بخشی تبلیغات شما باشد…

با توجه به این توضیح، مگنت های تبلیغاتی را می توان یکی از موثر ترین روش های نوین تبلیغاتی دانست. این صنعت حتی در کشور های اروپایی و آمریکایی نیز به سرعت درحال رشد است. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید کلمه” advertising magnets” لیست زیادی از شرکت های غیرایرانی که این نوع محصول را تولید می کنند مشاده کنید.

اما مسئله مهم در تولید این نوع مگنت ها کیفیت و ماندگاری آنها است ؛ البته قیمت تمام شده نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم در تولید این محصول است. یک تبلیغات موثر باید دارای ویژگی های زیر باشد تا بتوان آن را یک تبلیغات موثر نامید:

  1. ماندگاری
  2. قیمت مناسب نسبت به بازدهی
  3. چذب مخاطبان مربوط
  4. مکان مناسب تبلیغات
  5. هدفمندی و توع

از ماندگاری مگنت های تبلیغاتی به عمر ۵ ساله آن اشاره کردیم. اما توجیه قیمت مناسب این محصول به خاطر ماندگاری بالا و همچنین جدب مخاطبان خاص و مکان مناسب برای تبلیغاتی شما(برای مثال کارت اشتراک مگنتی رستوران که روی یخچال شما نصب می شود) است.

شرکت تیراژه فیدار ایرانیان، با سابقه بیش از ۱۰ سال در این زمینه، اولین و بزرگترین تولید کننده اختصاصی این محصول در ایران است. این شرکت با داشتن چاپخانه های تخصصی، تمامی نیاز های شما در این زمینه را پاسخ خواهد گفت.

شما می توانید با مراجعه به صفحه گالری محصولات مگنتی از نمونه کارهای ما دیدن کنید. همچنین می توانید از طریق راه های تماس با کارشناسان فروش شرکت تمامی سوالات خود در این مورد را پاسخ بگیرید.

درآینده در مورد مزیت های مگنت های تبلیغاتی بیشتر توضیح خواهید داد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تیراژه فیدار ایرانیان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

مگنت تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی، وایت برد مگنتی، کارت اشتراک مگنتی، تقویم مگنتی، ماژیک مغناطیسی، هدایای مغناطیسی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات