فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

فروش ویولن دستساز, ویولن دستساز محسن محمدی, تعمیر ویولن

راهکارهای جلوگیری از ترک خوردن ویولن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

علت، راه پیشگیری و درمان ترک خوردن صفحه ویولنعلت ترک خوردن صفحه ویولن و راهکار پیشگیری از آن

یکی از اتفاقات تلخی که می تواند برای یک ویولنیست بیفتد، این است که صبح بیدار شود و سازش را برای تمرین بردارد و ناگهان ببیند که سازش ترک خورده است! اگر شما هم نمی خواهید که چنین تجربه ای داشته باشید، با من همراه باشید تا به شما بگویم که چگونه می توانید از ترک خوردن ویولن خود جلوگیری کنید. در ضمن در ادامه برایتان توضیح می دهم که علت تک خوردن صفحه ویولن چیست و اگر یک وقت این اتفاق برایتان افتاد، باید چه کار کنید. پس با من همراه باشید.

علت ترک خوردن صفحه ویولن

نکته ای که باید بدانید، این است که اصولا صفحه رویی ویولن است که در معرض ترک خوردن است. چراکه صفحه رویی ویولن علاوه بر ضربه به تغییرات دمایی و تغییرات رطوبت حساس است و این یعنی شما باید مواظب باشید که تغییرات دمایی زیاد و تغییرات رطوبت زیاد در آن اتفاق نیفتد. در واقع نکته اینجاست که با گرم شدن و سرد شدن زیاد هوا و همین طور تغییرات رطوبت، امکان ترک خوردن ویولن ایجاد می شود. در ادامه برایتان توضیح می دهم که چگونه می توانید در شرایط آب و هوایی شهر خودتان از ویولن خود محافظت کنید و مانع ترک خوردن صفحه آن شوید.

پیشگیری از ترک خوردن صفحه ویولن

یادتان باشد که کیس یا کیف نگهداری ویولن امن ترین جای این دنیا برای نگهداری ویولنتان است. نکته ای که باید از آن مطلع باشید، این است که اکثر کسانی که برای تعمیر شکستگی ویولن خود به ما مراجعه می کنند، علت ترک خوردگی ویولن خودشان را ضربه خوردن به ویولن یا رها کردن ویولن در جایی به غیر از کیف نگهداری ساز خود اعلام می کنند. مخصوصا کسانی که ساز خود را بدون کیف نگهدارنده برای ساعات طولانی در ماشین یا جای خیلی سرد یا خیلی گرم رها می کنند، با این مشکل مواجه می شوند و وقتی که برای برداشتن سازشان بر می گردند، می بینند که سازشان ترک خورده است و یک سری ترک بر روی صفحه رویی ویولنشان به چشم می خورد. با این حساب ساده ترین راهکای که می توانم به شما برای جلوگیری از ترک خوردن سازتان ارائه کنم، این است که ساز خود را در کیف ویولن یا کیس ویولن نگهداری کنید و اصلا آن را در هوای آزاد به حال خود رها نکنید.

رفع ترک خوردن صفحه ویولن

حالا اگر این مشکل برای شما پیش آمده، سوال این است که راهکار چیست؟ خوب است این را بدانید که ترک خوردگی صفحه ویولن قابل تعمیر است و شما می توانید با مراجعه به سازندگان ویولن نسبت به رفع مشکل ویولن خود اقدام کنید. در این صورت می توانید ساز خود را نجات دهید، تا حد زیادی مشکلش را حل کنید و دوباره آن را قابل استفاده کنید. هرچند به شما توصیه می کنم که از ابتدا مواظب ویولن خود باشید و سعی کنید که همه اصول لازم برای جلوگیری از ترک خوردگی ویولن را رعایت کنید و هر لحظه مواظب ساز ارزشمند خودتان باشید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش ویولن دستساز، ویولن دستساز محسن محمدی، تعمیر ویولن، رگلاژ ویولن، تعمیرات ویولن، ویولن کار دست، مرمت و بازسازی ویولن، بهسازی ویولن، ارتقاء صدای ویولن، تعمیرات تخصصی ویولن، خرید ویولن دستساز، فروش ادوات موسیقی، فروش آلات موسیقی ویلن، فروش ساز سنتی و ایرانی، تعمیر کمانچه عود ویولن سنتور، تعمیر تار سه تار گیتار تنبور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش