فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

فروش ویولن دستساز, ویولن دستساز محسن محمدی, تعمیر ویولن

چه سازی رو برای شروع نوازندگی انتخاب کنم؟؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

- گیتار کلاسیک

گیتار کلاسیک یک ساز با تعداد استاندارد 6 سیم است. یادگیری نواختن گیتار برای داشتن اعتماد به نفس و رشد اجتماعی بسیار عالی است. با یادگیری این ساز می‌توانید تمرکز، حافظه و احساسات خود را تقویت کنید. گیتار به دلیل قابلیت اجرای انواع آهنگ‌های پاپ در بین جوانان بسیار محبوب است. با یادگیری گیتار می‌توانید در بین دوستان و اقوام خود بدرخشید.

خرید انواع گیتار از بین پرفروشترین‌های بازار
 گیتار جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سازهای جهان است.

 

- ویولن (Violin)
ویولن یک ساز رشته‌ای است. به طور معمول، ویولن چهار رشته دارد و معمولاً با کشیدن کمانی روی رشته‌های آن اجرا می‌شود. ویولن‌ها آلات موسیقی مهمی در انواع مختلف ژانرهای موسیقی از جمله جاز، کانتری، راک و موسیقی پاپ هستند. برای موسیقی‌دانان مشتاق، یادگیری ویلن‌ نوازی در صدر بسیاری از لیست‌ها قرار دارد. از مزایای یادگیری این ساز بهبود هماهنگی، تمرکز و نظم و انضباط میشود

 

 

 

- نی
بشنو از نی چون حکایت می‌کند. این ساز، ساده‌ترین ساز ایرانی است. با ابعاد کوچک و قابلیت حمل آسان گزینه‌ای مناسب برای یادگیری مبتدیان است. صدای نی بسیار گوش‌نواز و دارای سوز خاصی است. این ساز از گیاه نی ساخته می‌شود. داخل آن خالی است و از طریق دمیدن صدا ایجاد می‌کند. برای نواختن نی باید دهانه آن را بین دو دندان قرار داد و به شکل خاصی در آن دمید. کاری شبیه به سوت زدن.

خرید نی

- تار
یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سازهای ایرانی است. تار از یک کاسه دوتکه تشکیل شده که روی آن با پوست پوشانده می‌شود. این ساز، صدایی رسا و دلنشین دارد. برای نواختن این ساز قطعه‌ای فلزی به نام مضراب استفاده می‌شود. تعداد سیم‌های تار 6 عدد است که به صورت دوتایی جفت شده‌اند. لذا در هنگام نواختن هر سیم در واقع دو سیم هم زمان نواخته می‌شود و علت صدای بلند و رسای تار نیز همین است.

 

خرید تار

 

 

 

16- تنبک
این ساز ضربی ایرانی بسیار محبوب است. تنبک یک بدنه چوبی پوشیده شده با پوست دارد.سازهای ضربی و کوبه‌ای در ترکیب با هر نوع ساز ملودیک دیگری کاربرد دارد. انواع ریتم‌ها و ترکیب‌ها با ضربه انگشتان دست بر روی پوست تنبک ایجاد می‌شود. علاوه بر این در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های به وجود آمده در تنبک‌نوازی شاهد تکنوازی‌های زیبا و ترکیب انواع سازهای کوبه‌ای با یکدیگر نیز هستیم.

خرید تنبک با تنوع عالی
 یادگیری تنبک نسبتا آسان و برای کودکان نیز مناسب است.

خرید تنبک

 

 

17- تنبور
تنبور از جمله قدیمی‌ترین سازهای ایرانی و پایه خلق سازهای دیگری هم‌چون سه‌تار بوده‌است. این ساز ساز مقامی (موسیقی مقامی مربوط به فرهنگ‌های اقوام مختلف ایران زمین است) امروزه در حال محبوب شدن و قرارگیری در رده سازهای پرطرفدار ایرانی است.

 

خرید تنبور

 


18- سه تار
سه تار سازی اصیل و دلنشین در موسیقی ایرانی است. یادگیری سه تار با آموزش قراردادن صحیح انگشتان دو دست و ایجاد صدای مناسب از ساز شروع می‌شود. سه تار سازی به مراتب شخصی‌تر از تار است. این ساز برای خلوت شخصی و ایجاد آرامش درونی در نوازنده بسیار مناسب است.

 

خرید سه تار

 

19- کمانچه
کمانچه یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. این ساز علاوه بر شکم، دسته و سر، در انتهای پایینی ساز، پایه‌ای دارد که روی زمین یا زانوی نوازنده قرار می‌گیرد. نوعی از کمانچه معروف به کمانچه لری وجود دارد که پشت باز است و مردمان لر به آن «تال» می‌گویند.

 کمانچه از سازهای خوش صدای ایرانی
نواختن کمانچه از دید کلی چیزی شبیه به ویلن است. به این معنی که برای نواختن آن از یک کمان یا آرشه استفاده می‌شود. صدای کمانچه بسیار دلنشین و جذاب است. این ساز برای هم‌نوازی با سازهای زهی مانند تار و سه تار قابلیت بسیار خوبی به نوازنده می‌دهد. 

خرید کمانچه

 


20- دف
دف نوعی ساز کوبه‌ای ایرانی است. این ساز به شکل دایره بزرگ با رویه پوشتی است که از ضربه زدن به آن صدایی دلنشین به وجود می‌آید. پیشرفت در یادگیری موسیقی و کلیه رشته های هنری بتدریج و به آرامی انجام می شود و برای موفقیت و کسب مهارت، تمرین و ممارست لازم است.

 

خرید دف

 

 

21_سنتور

نوازندگی سنتور با دو چوب نازک که به آن‌ها «مضراب» گفته می‌شود، انجام می‌شود. مضراب‌ها در گذشته بدون نمد بودند ولی اکنون بیش‌تر به مضراب‌ها نمد می‌چسبانند که باعث نرمتر شدن و کم زنگ‌تر شدن آوای سنتور می‌شود. در اکثر اوقات، نوازنده باید با هر یک از مضراب‌ها، نت متفاوتی را اجرا کند. به همین دلیل نوازندگی این ساز علاوه بر چابکی دست‌ها، به تمرکز ذهن نیز نیاز دارد که تنها با آزمون فراوان بدست می‌آید.

 

 

خرید سنتور

 

 

22_عود یا بربط

بربت امروزه نقش بسیار کمتری در موسیقی ایرانی دارد. عود عربی بر خلاف بربت ایرانی از اصلی‌ترین سازهای موسیقی عربی است. این ساز پس از اینکه به اروپا برده شد، نام لوت بر آن نهادند. واژه لوت از نگارش کلمهٔ العود به وجود آمده و به تدریج به لوت تبدیل شده‌است. ابن خلدون در قرن ۸ هجری قمری آن را به ترکه‌های چوبینی که انعطاف‌پذیر است معنی نموده.

 

 

خرید عود

 

23_قانون

ساز قانون توانایی بیان گوشه های موسیقی ایرانی را دارد ولی متأسفانه مدت مدیدی است که در سرزمین ما ناشناخته مانده، در حالی که در کشورهای همجوار مثل ترکیه و کشورهای عربی به آن توجه بیشتری شده است. قانون یکی از کهن ترین سازهای ایرانی می باشد.

خرید قانون

 

24 _رباب

 

رَباب (Rabab) یک ساز قدیمی است که خاستگاه آن خراسان دوره اسلامی، سیستان و بلوچستان و افغانستان می‌باشد. این ساز با نام رباب بیش از یک هزار سال قدمت دارد و نام پارسی‌اش رواده می‌باشد. در متون باستانی و یونانی و به ویژه در لاتین «پندورا پرزاروم» نگاشته شده‌است.

خرید رباب

 

 

25_قیچک

قِـیچَک یا غیژک یکی از سازهای زهی در موسیقی ایرانی است که مانند کمانچه با آرشه نواخته می‌شود. جنس کاسهٔ طنینی قیچک از چوب گردو یا توت بوده و سیم‌های آن فلزی هستند. این ساز دارای قدمت بسیار زیادی است و در موسیقی نواحی ایران کاربرد فراوانی داشته و دارد. این ساز از نظر نوازندگی شبیه به ویولن‌سل است و حتی در نوع بزرگ‌تر آن که به قیچک بم معروف است، از آرشهٔ ویولن‌سل استفاده می‌شود.

خرید قیچک

 

27_دو تار

 

دوتار پیشینه‌ای چند هزار ساله دارد. امروزه حوزه‌های نواختن دوتار عبارت‌اند از شمال خراسان انواع دوتار در محدوده مرزهای جغرافیایی ایران به «دوتار خراسان» با دو گونه شمال و شرق، «دوتار ترکمن» و «دوتار مازندران» تقسیم می‌شود شکل ساز و نحوه در دست گرفتن و سبک نواختن در شمال و شرق خراسان با هم تفاوت دارد. مردم مناطق خراسان قصه‌ها و داستان‌های خود را در قالب آهنگ‌هایی زیبا 

خرید دوتار

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش ویولن دستساز، ویولن دستساز محسن محمدی، تعمیر ویولن، رگلاژ ویولن، تعمیرات ویولن، ویولن کار دست، مرمت و بازسازی ویولن، بهسازی ویولن، ارتقاء صدای ویولن، تعمیرات تخصصی ویولن، خرید ویولن دستساز، فروش ادوات موسیقی، فروش آلات موسیقی ویلن، فروش ساز سنتی و ایرانی، تعمیر کمانچه عود ویولن سنتور، تعمیر تار سه تار گیتار تنبور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 ساعت پیش