فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

فروش ویولن دستساز, ویولن دستساز محسن محمدی, تعمیر ویولن

مهارت هایی که هنرجویان ویولن باید کسب کنند

مهارت هایی که هنرجویان ویولن باید کسب کنند


مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک نوازنده خوب ویولن
هر کسی که دوست دارد به یک نوازنده خوب ویولن تبدیل شود، ناچار است که چندین و چند مهارت را در خودش پرورش دهد. واقعیت این است که داشتن هر کدام از این مهارت ها به صبر، حوصله و تمرین زیادی نیاز دارد و همه ما باید برای کسب تک تک آن ها وقت بگذاریم. با من همراه باشید تا به شما بگویم که هر هنرجو ویولن باید چه مهارت هایی را در مسیر یادگیری موسیقی کسب کند.

 

مهارت نت خوانی
شما در وهله اول برای یادگیری ویولن نیاز به کسب مهارت نت خوانی دارید که البته اصلا مهارت سختی نیست. شاید در ابتدای کار جای نت ها را با هم اشتباه بگیرید و کمی به نظرتان بیاید که نت خوانی سخت است. اما من این اطمینان را به شما می دهم که خیلی زود می توانید نت خوانی را یاد بگیرید. این را هم بگویم که شما با پیشرفت در نوازندگی ویولن باید به مهارتی برسید که بتوانید نت ها را دشیفر کنید. کسانی که مهارت دشیفر دارند می توانند نت هایی که قبلا تا به حال ندیده اند و اجرای آن ها را هم نشنیده اند، به راحتی بخوانند و همزمان آن ها را اجرا کنند. ضمنا نوازندگانی که دشیفر خوبی دارند، می توانند یک قطعه جدید و ناشناخته را در ذهنشان مجسم کنند و به وضوح صدای آن را در ذهنشان بشنوند.

مهارت نوازندگی ویولن
مسلم است که شما برای تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه ای ویولن باید مهارت های نوازندگی خودتان را ارتقا بدهید و یک به یک تکنیک های نوازندگی ویولن را یاد بگیرید. کسب مهارت نوازندگی ویولن اولا به آموزش صحیح و دوما به تمرین و تکرار صحیح و مستمر نیاز دارد. گذشته از این ها، به دست آوردن مهارت نوازندگی ویولن وابسته به کسب یک سری مهارت های دیگر هم هست که در ادامه به آن ها اشاره می کنم.

مهارت وزن خوانی
شما زمانی می توانید قطعه های پیچیده ویولن را بنوازید که ریتم خوانی قوی داشته باشید. شاید نواختن قطعه های ساده و نت های آسان آنقدرها سخت نباشد و شما بتوانید بدون تسلط به ریتم خوانی آن ها را بنوازید. اما واقعیت این است که اگر روی مهارت وزن خوانی خودتان کار نکنید و کار با مترونوم را یاد نگیرید، بعدا در زمان اجرای قطعات پیچیده تر با مشکل مواجه خواهید شد.

مهارت صدا خوانی
نکته ای که باید بدانید این است که بخشی از سلفژ مربوط به کسب مهارت های وزن خوانی و همین طور دیکته موسیقی می شود و بخشی از آن مربوط به صدا خوانی است. اگر درباره صدا خوانی که به آن به اصطلاح کانتاتی می گویند اطلاعاتی ندارید، باید به شما بگویم که شما با یادگیری صدا خوانی به این مهارت می رسید که نت های گام های مختلف را با فرکانس دقیقشان بخوانید. این یعنی اگر شما در بخش صدا خوانی سلفژ مهارت کسب کنید، می توانید نت های صحیح را از نت های فالش تشخیص دهید و در نتیجه به نوازنده بهتری تبدیل شوید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش ویولن دستساز، ویولن دستساز محسن محمدی، تعمیر ویولن، رگلاژ ویولن، تعمیرات ویولن، ویولن کار دست، مرمت و بازسازی ویولن، بهسازی ویولن، ارتقاء صدای ویولن، تعمیرات تخصصی ویولن، خرید ویولن دستساز، فروش ادوات موسیقی، فروش آلات موسیقی ویلن، فروش ساز سنتی و ایرانی، تعمیر کمانچه عود ویولن سنتور، تعمیر تار سه تار گیتار تنبور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش