فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

فروش ویولن دستساز, ویولن دستساز محسن محمدی, تعمیر ویولن

صدای ویولن جدید بهتر است یا کهنه؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


توجه داشته باشید صدای ویولن های نو معمولا خوب بوده و هیچ نشانه ای دال بر ترک خوردگی دارا نمی باشند؛ البته این به آن معنا نیست که همه ویولن های نو، خوب و ایده آل هستند. از سوی دیگر این تصور که ویولن های قدیمی ، همیشه صدای بهتری دارند، تفکری کاملا نادرست است.

 


 

قیمت ویولن های قدیمی با صدای خوب از ویولن های نو، بیشتر است. هنگام خرید ویولن قدیمی باید خیلی مراقب بود که خرابی نداشته باشد چراکه ممکن است ظاهر خیلی خوبی داشته باشد اما هزینه تعمیر آن از ارزش ساز بکاهد.

باید به فروشنده ویولن های قدیمی اعتماد داشته باشید چراکه غیرممکن است متوجه تمام اشکالات یک ساز شوید. برای اغلب هنرجویان داشتن ویولن های قدیمی با قدمت ۸۰ سال یک رویا و بسیار جذاب است. خیلی ها مشتاق هستند تا یک ویولن قدیمی و تاریخی داشته باشند تا الهام بخش نوازندگی آنان باشد.

کودکان اغلب ویولن خود را براساس جلوه و براق بودن ویولن و قوه باصره خود انتخاب می کنند. یک ویولن قدیمی خوش صدا اما رنگ و رو رفته در نظر آنان کمتر از یک ویولن نو با ظاهر زیبا ارزش دارد. این مشکل برای کودکان به راحتی قابل حل نیست. چرا که گاهی کودک به خاطر داشتن یک ساز قدیمی از هم سن و سالان خود خجالت می کشد. برخی افراد نیز به دلیل برقراری رابطه احساسی و دلبستگی عاطفی با یک ساز،‌آن را خریداری می کنند.

بهسازی ویولن

رگلاژ ویولن

تعمیر ویولن

تعمیرات ویولن

تعمیر آلات موسیقی

تعمیرات آلات موسیقی

تعمیر انواع ساز

رگلاژ ویالن

رگلاژ ویلن

رگلاژ ویولون

بهسازی ویولن

تعویض رنگ ویولن

جلادهی رنگ ویولن

ارتقا صدای ویولن

تنظیم پل ویولن

تنظیم خرک ویولن

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش ویولن دستساز، ویولن دستساز محسن محمدی، تعمیر ویولن، رگلاژ ویولن، تعمیرات ویولن، ویولن کار دست، مرمت و بازسازی ویولن، بهسازی ویولن، ارتقاء صدای ویولن، تعمیرات تخصصی ویولن، خرید ویولن دستساز، فروش ادوات موسیقی، فروش آلات موسیقی ویلن، فروش ساز سنتی و ایرانی، تعمیر کمانچه عود ویولن سنتور، تعمیر تار سه تار گیتار تنبور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش