فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

فروش ویولن دستساز, ویولن دستساز محسن محمدی, تعمیر ویولن

تعدادی از ویولونیست های قرن بیستم

 

ایتزاک پرلمن اسحاق پرلمن (متولد 31 اوت 1945) یک نوازنده ویولن، رهبر ارکستر و معلم اسرائیلی-آمریکایی است. یکی از مشهورترین نوازندگان ویولن نیمه دوم قرن بیستم. برنده پنج بار جایزه گرمی. او در سال 2015 مدال آزادی ریاست جمهوری را دریافت کرد. ایتزاک در چهار سالگی پس از شنیدن یک کنسرت موسیقی کلاسیک از رادیو به ویولن علاقه مند شد. به سختی به سن ده سالگی رسید، شروع به اجرای کنسرت در رادیو اسرائیل کرد و در سال 1958 در برنامه تلویزیونی محبوب آمریکایی اد سالیوان ظاهر شد. اولین اجرای او در 5 مارس 1963 در سالن کارنگی برگزار شد.

هیلاری هان هیلاری خان (زاده 27 نوامبر 1979) یک نوازنده ویولن آمریکایی است که دو بار برنده جایزه گرمی شده است. او از 4 سالگی شروع به نواختن ویولن کرد و در ده سالگی اولین کنسرت انفرادی خود را برگزار کرد. هیلاری در طول زندگی حرفه ای خود بیش از 800 کنسرت برگزار کرده است که حدود 500 کنسرت آن توسط یک ارکستر همراهی می شود. اجراهای این ویولن در بیش از 200 شهر در 27 کشور جهان اجرا شد. او با 150 رهبر ارکستر همکاری کرده است. هیلاری ویولنی می نوازد که در سال 1864 توسط ژان باپتیست ویووم ساخته شد و از یک آرشه فرانسوی ساخته شده در قرن 19 استفاده می کند. جانین یانسن رتبه هشتم لیست بهترین ویولونیست های جهان به Janine Jansen (متولد 7 ژانویه 1978) ویولن و نوازنده هلندی می رسد. برنده جایزه موسیقی وزارت فرهنگ هلند، جایزه ECHO-Classic، جایزه ادیسون و غیره. او از 6 سالگی شروع به یادگیری نواختن ویولن کرد. او اولین کار خود را در سال 2001 با کنسرتو ویولن برامس با ارکستر ملی جوانان اسکاتلند انجام داد. ویکتوریا مولووا (ویکتوریا مولووا) ویکتوریا مولووا (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۵۹) یک نوازنده ویولن روسی است. او بیشتر برای اجراها و ضبط تعدادی کنسرتو ویولن، آثار جی اس باخ، و همچنین برای تفسیرهای بدیع از آهنگ های محبوب مایلز دیویس، دوک الینگتون، بیتلز و دیگران شناخته شده است. فارغ التحصیل از کنسرواتوار مسکو. در سال 1980 برنده مسابقه بین المللی ویولن سیبلیوس در فنلاند و در سال 1982 - مسابقه بین المللی چایکوفسکی در مسکو شد. ویکتوریا در حال حاضر با همسرش متیو بارلی نوازنده ویولن سل و سه فرزندش در لندن زندگی می کند.

سارا چانگ (سارا چانگ) سارا چانگ (زاده 10 دسامبر 1980) یک نوازنده ویولن آمریکایی، برنده جایزه اوری فیشر، جایزه آکادمی بین المللی موسیقی چیگی و دیگران است. او از چهار سالگی شروع به تحصیل ویولن کرد. در سال 1991، زمانی که چانگ 10 ساله بود، اولین آلبوم خود را با نام "Debut" ضبط کرد و پس از آن به سرعت شهرت بین المللی به دست آورد. سالانه 150 کنسرت اجرا می کند.

جولیا فیشر (جولیا فیشر) جولیا فیشر (متولد 15 ژوئن 1983) - ویولن و پیانیست آلمانی هر دو ساز را در سطح حرفه ای می نوازد. برنده جایزه ECHO-Classic، Diapason d'Or، جایزه گرامافون و غیره.در اکتبر 2006 استاد آکادمی موسیقی در فرانکفورت آم ماین (جوانترین استاد در تاریخ آموزش عالی آلمان) شد. او از چهار سالگی شروع به تحصیل ویولن کرد. در 8 سالگی اولین کنسرت خود را با همراهی ارکستر سمفونیک برگزار کرد. جولیا سالانه بین 70 تا 80 کنسرت با 50 برنامه برگزار می کند. رپرتوار فیشر شامل بیش از 40 قطعه همراه با ارکستر و حدود 60 قطعه موسیقی مجلسی است. زمزمه آن سوفی (آن سوفی ماتر) آن سوفی موتر (زاده ۲۹ ژوئن ۱۹۶۳) ویولن‌نواز آلمانی، یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین ویولن‌ها در جهان است. دریافت کننده بسیاری از جوایز و جوایز معتبر، از جمله گرمی در بخش "بهترین اجرای موسیقی مجلسی" (2000)، جایزه Leonie Sonning (2001)، Order of Literature and Art (2005). او همچنین اولین زن در تاریخ بود که جایزه ارنست زیمنس (2008) را دریافت کرد. در سن پنج سالگی، آن سوفی شروع به نواختن پیانو کرد، اما به زودی ساز را تغییر داد و شروع به یادگیری نواختن ویولن کرد. پس از برنده شدن در چندین مسابقه برای نوازندگان جوان ویولن، زمانی که موتر 13 ساله بود، هربرت فون کارایان از او دعوت کرد تا با ارکستر فیلارمونیک برلین اجرا کند، که او اولین حضور خود را در جشنواره لوسرن در سال 1976 انجام داد. در سال 1985، در سن 22 سالگی، ویولونیست عضو آکادمی سلطنتی موسیقی شد. میدوری گوتو میدوری گوتو (متولد 25 اکتبر 1971) یک نوازنده ویولن ژاپنی و آمریکایی است. برنده جوایز زیادی. از سال 2007 او سفیر حسن نیت سازمان ملل است. او برای اولین بار در سن دو سالگی ویولن را به دست گرفت. اولین حضور عمومی او در هفت سالگی انجام شد و در آن یکی از 24 کاپریس پاگانینی را در زادگاهش اوزاکا اجرا کرد. وقتی میدوری یازده ساله بود، با ارکستر فیلارمونیک نیویورک زیر نظر زوبین مهتا در منهتن اجرا کرد. در سال 1992، او Midori & Friends، یک سازمان غیرانتفاعی برای آموزش موسیقی برای کودکان را در نیویورک تاسیس کرد. برادرش ریو نیز ویولنیست.

دیوید اوستراخ دیوید اوستراخ (30 سپتامبر (سبک جدید) 1908 - 24 اکتبر 1974) - رهبر ارکستر مشهور شوروی، معلم، نوازنده ویولن و ویولن، استاد کنسرواتوار دولتی مسکو. برنده جوایز و جوایز متعدد. برنده جایزه استالین (1943) و جایزه لنین (1960). هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی (1953). در سن پنج سالگی نزد پیوتر استولیارسکی، اولین و تنها معلم خود، به فراگیری ویولن و ویولا پرداخت. او اولین بازی خود را در 6 سالگی در اودسا انجام داد. اویستراخ حتی در دوران دانشجویی با ارکستر فیلارمونیک اودسا به عنوان تکنواز و رهبر ارکستر روی صحنه اجرا کرد. بر اثر سکته قلبی در آمستردام درگذشت.

فریتز کریسلر فریتز کرایسلر (زاده ۲ فوریه ۱۸۷۵ - درگذشته ۲۹ ژانویه ۱۹۶۲) آهنگساز و نوازنده ویولن اتریشی بود. مانند بسیاری از نوازندگان بزرگ ویولن، اجرای او صدایی مشخص داشت که بلافاصله قابل تشخیص بود. کریسلر در کنسرواتوار وین تحصیل کرد، جایی که معلمانش آنتون بروکنر و یوزف هلمزبرگر بودند (او در هفت سالگی وارد آنجا شد، اگرچه برای پذیرش حداقل چهارده سال لازم بود: برای کریسلر استثنا قائل شد). در سال 1887 او در امتحان نهایی جایزه اول را دریافت کرد و پس از آن تصمیم گرفت یک حرفه خلاقانه مستقل را شروع کند. اولین حضور این نوازنده در ایالات متحده در 10 نوامبر 1888 انجام شد. ویولونیست قبل از مرگش دچار سانحه رانندگی شد.

یاشا هایفتز (۷ فوریه ۱۹۰۱ – ۱۰ دسامبر ۱۹۸۷) یکی از اسطوره‌های نوازندگی ویولون در قرن بیستم با ملیت آمریکایی و اصلیت لیتوانیایی(روسی) بود. هایفتز، که برخی او را بزرگترین ویولونیست تاریخ و همپای پاگانینی می‌شناسند، به خاطر تأویل‌های موسیقایی، لحن روان و مهارت تکنیکی خارق‌العاده‌اش زبانزد است. او با بسیاری از نوازندگان و رهبران ارکستر نام‌آور زمان خود مانند آرتور روبینشتاین و آرتورو توسکانینی نواخت. توجه او به تکنیک و وفاداری به اصل اثر همراه با اجرای احساسی او را یکی از مهم‌ترین نوازندگان موسیقی کلاسیک در سده بیستم تبدیل کرد.

هایفتز در ویلنوس لیتوانی که در آن زمان بخشی از امپراتوری روسیه بود به دنیا آمد. در مورد تاریخ تولد او اختلاف نظر وجود دارد و برخی معتقدند که مادرش او را یکی دو سال کوچکتر معرفی کرده باشد تا بیشتر به عنوان یک کودک نابغه دیگران را تحت تأثیر قرار دهد. پدرش، روبن هایفتز، موسیقیدان توانایی بود که مبانی ویولون را در سنین بسیار کم بدو آموخت. هایفتز به عنوان یک کودک اعجوبه در ۵ سالگی اولین اجرای عمومی خود را داشت و توانست در ۶ سالگی کنسرتو ویولون مندلسون را به خوبی بنوازد. در ۱۹۱۰ پدرش او را در کنسرواتوار سنت‌پترزبورگ ثبت نام کرد، و پس از چند ماه به عنوان شاگرد لئوپلد آوئر پذیرفته شد و در ۱۹۱۱ اولین کنسرتش را در سنت‌پترزبورگ داد.

یک سال بعد، با معرفی‌نامه‌ای از آوئر، هایفتز به برلین رفت و اولین کنسرتش در ۲۴ می همان سال توجه زیادی را به سمت او معطوف کرد، تا جایی که آرتور نیکیش او را برای اجرایکنسرتو ویولون چایکوفسکی همراه با فیلارمونیک برلین برگزید؛ هر چند اجرای او چندان مورد توجه قرار نگرفت. او فریتز کرایسلر را برای اولین بار در یک محفل خصوصی در وین که ویولونیست‌های مشهور دیگری هم در آن شرکت داشتند ملاقات کرد. کرایسلر پس از آن که هایفتز ۱۲ ساله را با پیانو در اجرای کنسرتو ویولون مندلسون همراهی کرد، او را به شدت تشویق نمود.

هایفتز در دوران نوجوانی‌اش به بسیاری از نقاط اروپا سفر کرد. در آوریل ۱۹۱۱، او در یک کنسرت فضای باز در برابر ۲۵۰۰۰ بیننده به اجرا پرداخت و چنان شوری در بین حضار برانگیخت که پس از کنسرت افسران پلیس برای محافظت از او وارد میدان شدند. پس از انقلاب ۱۹۱۷ روسیه، هایفتز از طریق سیبری و شرق به آمریکا رفت. اولین اجرای او در تالار کارنگی در نیویورک بیشترین ابراز احساسات و تشویق را از سوی مردم و مطبوعات برایش به دنبال داشت.

 


 
میخائیل سالوویچ  ویولن زدن را از بچگی آموخت همچنین پدر بزرگ او یکی از ویولن زن های مشهور بود.او در ۵ آپریل ۱۹۶۷ در آپارتمانش از دنیا رفت.

دیوید فیودرویچ یکی از ویولن زن های مشهور روسیه ای در سال ۱۹۰۸ به دنیا آمد.دیوید برخی از آهنگسازان روسیه ای برجسته خود را مانند شوستاکوویچ,پروکوفیف و …بهترین دوستان خود می دانست.

یهودی منوهین، ویولنیست شهیر در 83 سالگی درگذشت در سال 1999
 
تبار منوهین که از او به عنوان برترین ویولن نواز قرن بیستم یاد می‌کنند به بلاروس می‌رسید، هرچند زاده نیویورک بود و بیشتر عمر حرفه‌ای خود را در انگلستان سپری کرد.
شهروند آنلاین| او در حوزه موسیقی، فردی پر انرژی و پرکار به شمار می‌رفت و به‌طور متوسط سالی 120 کنسرت اجرا می‌کرد. منوهین در کنار اجرای آثار سنگین و ارکسترال موسیقی، همراه با استفان گراپلی موسیقی جاز می‌نواخت و درکنار راوی شانکار، آهنگ‌های عرفانی شرقی می‌ساخت.

در واقع فعالیت حرفه‌ای او هرگز به عرصه موسیقی کلاسیک محدود نشد. جالب است بدانید در سابقه حرفه‌ای منوهین طی دهه 70 میلادی، برگزاری کنسرت در تهران نیز دیده می‌شود.

منوهین در کنار فعالیت در سطحی عالی از موسیقی جهانی، چهره‌ای انسان‌دوست و انسان‌مدار بود و پای ثابت شرکت در فعالیت‌های بشردوستانه محسوب می‌شد. او همچنین از معدود هنرمندان سرشناسی بود که در مجمع جهانی اقتصاد در داووس شرکت می‌کرد.

مرگ یهودی منوهین، به‌عنوان یکی از بزرگترین چهره‌های هنر و فرهنگ قرن بیستم جهان، علاوه بر محافل هنری، دنیای سیاست را نیز تحت تأثیر قرار داد و رهبران جهان را به اظهارنظر واداشت.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

فروشگاه ساز موسیقی محسن محمدی (سازنده ویولن و سایر سازها)

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش ویولن دستساز، ویولن دستساز محسن محمدی، تعمیر ویولن، رگلاژ ویولن، تعمیرات ویولن، ویولن کار دست، مرمت و بازسازی ویولن، بهسازی ویولن، ارتقاء صدای ویولن، تعمیرات تخصصی ویولن، خرید ویولن دستساز، فروش ادوات موسیقی، فروش آلات موسیقی ویلن، فروش ساز سنتی و ایرانی، تعمیر کمانچه عود ویولن سنتور، تعمیر تار سه تار گیتار تنبور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش