ایمن سازان قشم

راهبند, جک پارکینگی, جک ریلی

درب ریلی اتوماتیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

درب ریلی اتوماتیک به چند حالت قابل نصب می باشد ولی کارکرد و شکل آنها کاملا یکسان می باشند. براین اساس وزن درب ریلی و طول درب مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت درب ریلی اتوماتیک می باشد. درب ریلی پارکینگ منازل معمولا از سایز کوچکی برخوردار می باشند، بنابراین هم طول درب و هم وزن آن کم می باشد و امکان نصب موتور درب ریلی اتوماتیک با قدرت پایین را می دهد که همین امر می تواند قیمت را بسیار کاهش دهد نوع دیگری از همین درب برای ورودی کارخانجات یا سازمان ها نصب می شود که به دلیل سایز بزرگ درب نصب شده لوازم و قطعات بادوام تر و پرقدرت تری بایستی نصب و پشتیبانی شوند که موجب افزایش قیمت درب اتوماتیک ریلی نصب شده می شود.

روان بودن درب در هنگام باز شدن و پیش بینی جک درب ریلی اتوماتیک با تحمل وزن بیشتر از درب می تواند طول عمر دستگاه را افزایش دهد. ساختار کیت های ریلی نیز همانند جک های پارکینگی به دو صورت مکانیکی و هیدرولیکی می باشد که از کیت های ریلی مکانیکی برای وزن های متداول و تردد های متوسط و از کیت های هیدرولیکی برای ترددهای بالا و درب های سنگین وزن صنعتی استفاده می شود.

ساختار کلی درب ریلی اتوماتیک به گونه ایست که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از 2 متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می کند. جک درب ریلی پارکینگ قابلیت نصب بر روی سطح زمین یا بالای درب را دارا می باشد .

معمولا هر پکیج موتور درب ریلی دارای 4 متر ریل دندانه شانه ای می باشد که چنانچه طول درب بیش از این مقدار باشد باید به ازای هر متر طول اضافه ریل های 1 متری اضافه برای درب پیش بینی کرد.

کاربرد این نوع از درب اتوماتیک برای مکان هایی توصیه می شود که:

به تمام فضای ورودی پارکینگ نیاز باشد. وزن دربهای ریلی مهمترین گزینه برای انتخاب جک پارکینگی ریلی می باشد. به طور معمول استاندارد درب های ریلی مسکونی بین 200 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم می باشد. درب های ریلی صنعتی نیز از 500 کیلوگرم تا 4000 کیلوگرم می باشند. محدودیتی برای استفاده از درب ریلی وجود ندارد و قابلیت استفاده در پارکینگ های مسقف و روباز را دارند.

معمولا باز و بسته شدن این درب کم صدا می باشد. از جمله معایبی که برای این نوع دربها می توان برشمرد داشتن فضایی معادل اندازه ی خود درب در سمت چپ یا راست آن است.

استفاده از چرخ های با جنس پلی اتیلن در زیر درب باعث روانی و جلوگیری از استهلاک درب ریلی و همچنین بازدهی بالا و افزایش عمر موتور درب ریلی اتوماتیک می شود. رفع ایرادات ناشی از بد باز و بسته شدن و روان بودن درب ریلی توسط آهنگر قبل از نصب موتور الزامی می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایمن سازان قشم

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

راهبند، جک پارکینگی، جک ریلی، کرکره

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات