کامپیوتر و پرینتر سعیدی

مشاور طراحی سیستم های اطلاعات, طراحی سایت و پرتال, پیاده سازی شبکه بر مبنای مایکروسافت و سیسکو

تاریخچه ی گروه آی تی و کامپیوتر امیرپردازش

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

به نام خدا

تاریخچه گروه آی تی و کامپیوتر امیرپردازش

گروه آی تی و کامپیوتر امیرپردازش در عید نوروز سال 90 به مدیریت امیرحسین سعیدی رضوانی دانشجوی مهندسی فناوری اطلاعات در زیرزمین منزل پدری مدیریت تشکیل شد.

این گروه به خود فراز و نشیب های فراوانی را دید تا اینکه دفتری بسیار مجلل را در سه راه راهنمایی، راهنمایی 4 در کنار جمعی از همکارانش اجاره کرد و دور جدیدی از فعالیت را آغاز نمود. در این دور گروه امیرپردازش تجارب بسیاری کسب کرده، شرکت های زیادی دوست و همکار گشته و جای پای خود را بیش از گذشته سفت نمود.

در نهایت مدیریت در تصمیمی اصولی تصمیم بر ترک ساختمان مذکور گرفت تا اینکه در قراردادی به یادماندنی و اصولی که اتحادهای کارهای و اصولی آموزش داده شده در کتب مدیریت فناوری اطلاعات افرایم توربان آمریکایی را تداعی می نمود فروشگاه خیابان اقبال لاهوری را زیرمجموعه خود کرده و در آنجا استقرار یافت.

گروه آی تی و کامپیوتر امیرپردازش هم اکنون فروشگاه اقبال لاهوری به عنوان فروشگاه سخت افزاری خود و واحدی در خیابان فلسطین را به عنوان دفتر قراردادهای کاری دارد.

فعالیت های این گروه شامل کلیه فعالیت های سخت افزاری با تخصص خرید و فروش سیستم های دست دوم و آنتی ویروس های اورجینال می باشد اما به زودی با توجه سلسله ی تحقیقات و تحصیلاتی که مدیریت در پیش گرفته است در جهشی خاص به معدود شرکت هایی خواهد پیوست که در امر مدیریت فناوری اطلاعات و تحلیل سیستم های اطلاعاتی فعال هستند.

این گروه به زودی ثمره تحقیقات خود را به صورت عملیاتی درآورده و سفارشاتی خاص را خواهد پذیرفت.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کامپیوتر و پرینتر سعیدی

مشهد

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

مشاور طراحی سیستم های اطلاعات، طراحی سایت و پرتال، پیاده سازی شبکه بر مبنای مایکروسافت و سیسکو، تعمیرات تخصصی سخت افزار، مشاور مدیریت فناوری اطلاعات، خرید و فروش سیستم های دست دوم، فروش آنتی ویروس شید، توزیع قطعات موبایل

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات