کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

انواع بسته بندی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بسته بندی های سلفونی و نایلونی براساس شکلشان نام گذاری می شوند.بسته بندی های رایج در این زمینه به این ترتیب می باشند: 
در نام گزاری بسته ها بر اساس تعداد دوخت ها دوخت درب بسته لحاظ نمیشود.
بسته بندی بالشتی، بسته بندی پاکتی ،بسته بندی سه طرف دوخت، بسته بندی چهار طرف دوخت ، بسته بندی پنج طرف دوخت ، بسته بندی زیپ کیپ سه طرف دوخت و بسته بندی زیپ کیپ چهار طرف دوخت و...
بسته بندی های رایج دربازاربرای حبوبات بسته بندی های بالشتی میباشد که در قسمت پشتی خود یک دوخت دارد . بسته بندی بالشتی به عنوان ساده ترین فرم بسته بندی در محصولاتی مانند آجیل ، خشکبار، انواع ادویه ، تافی، شکلات و... نیز استفاده می شود.
بسته بندی پاکتی نوعی از بسته بندی است که مانند بسته ی بالشتی یک دوخت درقسمت پشتی دارد و در قسمت سر وانتهای بسته ، سلفون یک تا به داخل خوده و همین باعث می شود سطح مقطع آن بیشتر شده و بسته به صورت ایستاده بتواند قرا بگیرد.
فرم دیگر بسته بندی سه طرف دوخت می باشد، در واقع نوعی از بسته بندی است که انتهای بسته و دو طرف کناری توسط یک دوخت بسته شده است .بسته بندی سه طرف دوخت نمیتواند به صورت پاکتی یا استاده قرار بگیرد. 
بسته بندی چهار طرف دوخت درشکلی از بسته ی پاکتی است که در آن چهار طرف پاکت توسط یک دوخت شکل داده شده و یکی از این دوخت ها محل قرار گیری دو لبه سلفون اولیه است.
در بسته بندی پنج طرف دوخت علاوه بر چهاردوخت در چهار طرف پاکت یک دوخت در قسمت پشتی نیز وجود دارد که همان دو لبه ی سلفون اولیه است که به هم متصل شده است.
بسته بندی های زیپ کیپ سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت مشابه بسته های معمولی سه و چهار طرف دوخت هستند ،با این تفاوت که قبل از دوخت نهایی درب بسته یک دوخت زیپ کیپ وجود دارد. یکی از مهمترین مزایای این نوع بسته بندی قابلیت نگهداری محصول به مدت طولانی تر است. 
به طور کلی بسته های پاکتی، چهار طرف دوخت و زیپ کیپ دار به دلیل شکیل تر بودن ظاهرشان با استقبال بیشتری در بازار مواجه می شوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 روز پیش