گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

به اثبات رسیدن بهتر بودن رانندگی زنان نسبت به مردان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بحث پیرامون اینکه مردان بهتر از خانم‌ها رانندگی می‌کنند هیچگاه به پایان نمی‌رسد و عموم مردم جهان بر این عقیده هستند که آقایان به خاطر خصوصیات و جسارت‌ ذاتی خود می‌توانند تمرکز و کنترل بهتری بر روی خودرو داشته باشند. اما جالب است بدانید که نتایج یک تحقیق پیرامون این موضوع در بریتانیا بیان می‌کند که خانم‌ها رانندگان بهتری نسبت به مردان هستند!.
باتوجه به داده‌های وزارت دادگستری انگلستان، سوابق شخصی و همچنین سازمان Driver and Vehicle Licensing Agency در بریتانیا، چنین نتیجه‌ای بدست آمده است که در واقع رانندگی خانم‌ها بهتر از همتایان مردشان است، هرچند داده‌های این تحقیق نشان می‌دهد که خانم‌ها دیرتر از مردان نحوه رانندگی را یاد می‌گیرند، اما هنگامی که با اصول رانندگی و قوانین آشنا شدند، می‌توانند رانندگان بهتری نسبت به مردان باشند و قابلیت اطمینان بیشتری بر روی آنان خواهد بود، زیرا مرتکب تخلف کمتری می‌شوند و در نتیجه تصادفات کمتری نسبت به مردان خواهند داشت و همین موضوع باعث شده تا رانندگی خانم‌ها در انگلستان بهتر از مردان تلقی شود.
باتوجه به آمار، مردان هنگام رانندگی 4 برابر تخلف بیشتری نسبت به خانم‌ها دارند و در سال 2017 میلادی از بین 585 هزار مورد دادگاه تخلفات رانندگی در ولز و انگلستان، حدود 79 درصد آن‌ها مرد بوده‌اند، در صورتی که تنها پنجاه درصد زنان حاضر در این بررسی، مرتکب انجام تخلفاتی شده‌اند که مردان آن‌ها را انجام می‌دهند. همین تفاوت در زمینه موضوع بیمه هم قابل توجه است. در سال 2017 میلادی حدود 65 درصد از مطالبات بیمه توسط مردان انجام شده است و در مقابل 35 درصد به خانم‌ها اختصاص داده خواهد شد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل