سازه صنعت تمدن

المان های شهری , برج نوری , چراغ پارکی

نحوه آموزش در پارك ترافيك

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پارك آموزش ترافيك

مقدمه:
آموزش عمومی ترافيک، يکی از مناسب ترين ابزارها برای بهره برداری بهينه از شبکه ارتباطات شهری به شمار می رود به طوری که به اعتقاد بسياری از کارشناسان اگر در جامعه ای پيشرفته ترين شبکه ارتباطی، مدرن ترين وسايل نقليه و قوی ترين مقررات برای اجرای قوانين موجود باشداما افراد آن جامعه فرهنگ مكفي و لازم را جهت استفاده از اين عوامل را نداشته باشند  ترافيك نابسامان ؛ آشفته و غير قابل قبول حكم فرما خواهد شد. بديهی است با برنامه ريزی دقيق آموزش فرهنگ ترافيک مي‌توان از معضلات فوق کاسته و به کاهش تصادفات، افزايش ضريب ايمنی در عبور و مرور و ترافيکی روان دست يافت.
اما در بين كليه اقشار جامعه كودكان به دليل بالا بودن ميزان آسيب پذيري از اهميت بسزايي برخوردار بوده و آموزش به آنان در سر لوحه برنامه‌ها قرار دارد.
شايان ذكر است آموزش فرهنگ ترافيك به كودكان يك اقدام دو سويه است چرا كه كودكان علاوه بر فراگيري مفاهيم آموزشي،  خود در مقام يك مربي در خانواده به ايفاي نقش  مي‌پردازند.
با توجه به ضرورت آموزش مفاهيم ترافيك به كودكان،  مكان‌هاي خاصي با عنوان پارك‌هاي آموزش ترافيك تعريف گرديده كه كودكان با حضور در اين مراكز در فضايي شاد و مفرح به يادگيري مطالب خواهند پرداخت.


 

گروه‌هاي مخاطب:
گروه اول : مهدكودكها و پيش دبستاني ها
گروه دوم : دبستانها شامل كلاس هاي اول تا پنجم گروه سوم : ويژه خانواده‌ها و عموم همشهريان عزيز


 

نحوه آموزش:
گروه اول: ( مهد كودك ها و پيش دبستاني ها)
مراكز وابسته به بهزيستي شامل مهدكودكها و پيش دبستاني ها مي‌توانند پس از هماهنگي با واحد آموزش معاونت حمل و نقل و ترافيك ونسبت به دريافت نوبت اقدام مي‌نمايند. آموزشهاي لازم توسط مربيان  طي  ۶ جلسه در محل مهدكودك و مدرسه  با استفاده از وسايل كمك آموزشي از قبيل پوستر،CD   انيميشن آموزشي انجام مي‌پذيرد. در جلسه هفتم كليه كودكان آموزش ديده توسط اتوبوس سيار ترافيك (اتوبوسي كه به وسايل سمعي و بصري و پوسترهاي ترافيكي مجهز مي باشد) به پارك آموزش ترافيك اعزام گرديده و ضمن استفاده از دوچرخه‌هاي موجود در پارك در مقام راكب وسيله نقليه و يا عابر پياده و به صورت عملي  با مفاهيم ترافيكي از جمله: قوانين عبور و مرور، چراغهاي راهنمايي ، پل عابر پياده و برخي تابلوها آشنا مي ‌شوند.


 

گروه دوم :( دبستانها)
مسئولين دبستانها به منظور اموزش دانش آموزان خود مي‌توانند ضمن هماهنگي با واحد آموزش معاونت حمل و نقل و ترافيك و دريافت نوبت نسبت به اعزام دانش آموزان به پارك آموزش اقدام نموده و از آموزشهاي لازم در زمينه آشنايي با قوانين عبور و مرور، چراغهاي راهنمايي ، پل عابر پياده و برخي تابلوها به مدت ۲ ساعت استفاده نمايند.


 

گروه سوم : (ويژه خانواده‌ها و عموم همشهريان عزيز )
خانواده‌هاي محترم به منظور استفاده كودكان خود از خدمات آموزش پارك  مي‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الي ۱۹ و ايام تعطيل از ساعت ۹ الي ۱۳ صبح و بعد ازظهر از ساعت ۱۶ الي ۲۰ به پارك ترافيك مراجعه نمايند. كليه كودكان در قالب گروه‌هاي ۱۰ نفري تحت آموزش‌هاي كوتاه مدت قرار خواهند گرفت.


 

پاركهاي آموزش ترافيك شهرداري اصفهان
پارك ترافيك آبشار: اين پارك در منطقه ۶ شهرداري و در خيابان آبشار دوم جنب ورزشگاه آبشار واقع گرديده است و از سال ۱۳۸۰ تا كنون در حال بهره برداري  مي‌باشد.


 

پارك ترافيك كوثر  : اين پارك  در خيابان امام خميني –خيابان عاشق آباد – شهرك كوثردر محدوده شهرداري منطقه ۱۲ واقع گرديده است و از ابتداي سال تحصيلي جديد (۸۹- ۸۸ ) آماده   بهره برداري مي‌باشد .


 

پارك ترافيك رسالت: اين پارك  درخيابان امام خميني- شهرك رسالت در محدوده شهرداري منطقه ۲ واقع گرديده و عمليات ساخت آن در طي مراحل پاياني است.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سازه صنعت تمدن

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

المان های شهری ، برج نوری ، چراغ پارکی، تجهیزات ترافیکی، نیمکت و سطل زباله، مبلمان شهری و پارکی، بولارد ، استوانه ، تابلو ، چراغ چشمک زن ، بشکه ، چشم گربه ای ، سرعتگیر(33*90 . 33 *60) ، نیوجرسی ،کاشن تانک ، تابلو ریلی ، تابلو اسامی معابر، آینه محدب شیشه ای پارکینگ، تابلو مستطیل، تابلو فریم دار دایره ، مثلث، مربع، تابلو انتظامی ، اینه محدب استنلس استیل ، انواع تجهیزات پارکینگ، چراغ فانوسی روی پل.باتومی روی پل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات