فروشگاه کیمیا : محصولات کارواش - انواع چربیگیرها - پودر و...

شامپو کارواش کیمیا, پودر ماشین ظرفشوئی صنعتی, چربیگیر آلومینیوم

اهمیت بهداشت ظروف و استفاده از مواد شوینده برای ظروف در صنایع و بیمارستانها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
بهداشت ظروف و لوازم غذا خوری :  body hygiene

ارتباط سلامت ما با بهداشت ظروفی كه در آنها غذا می خوریم بر كسی پوشیده نیست. انسانها همواره از مواد ساده و طبیعی پیرامون خود برای نظافت ظرفها استفاده می كردند. همزمان با ایجاد تحول در شوینده های لباس ( با پیدایش مواد سنتزی)، شوینده های ظرف نیز متحول شدند. امروزه انواع گوناگونی از شوینده ها مانند انواع: مایع، ژله ای، پودری و غیره در دسترس می باشد. بسیاری از آنها برای شستشوی دستی و بعضی برای شستشوی ماشین طراحی شده است. با وجود بعضی مكمل های شستشوی ظرف، تنوع در این رشته از بقیه شویند های خانگی و بهداشت فردی كمتر است، اما با توجه به تاثیر بیشتری كه این فرآورده ها در مقایسه با شوینده های لباس بر روی بدن ما (به ویژه پوست دست) دارند بسیاری از مصرف كنندگان با افزایش استفاده از ماشین های ظرفشوئی در کشور ما و همچنین افزایش دستگاههای ظرفشوئی صنعتی در مراکز بزرگ از جمله بیمارستانها - هتل ها - رستورانها و کترینگ ها اهمیت استفاده از پودر ماشین ظرفشوئی مناسب را روز به روز افزایش می دهد . لذا با توجه به این موضوع مهم با توکل بر خدا و سعی و تلاش مهندسین متخصص درصدد تولید این امر مهم بر آمیدم و امروزه پودر ماشین ظرفشوئی صنعتی و همچنین مکمل مایع ماشین ظرفشوئی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب را ارائه می کنیم .

شستشوی خودكار ظروف نیازمند شوینده‌ای است كه مشخصات خاصی داشته باشد، البته به علت شرایطی كه باید درآن عمل كند. یكی از مشخصات این است كه شوینده باید به مقدار خیلی كم كف تولید كند زیرا مقدار زیاد كف از عملیات شستشو جلوگیری می كند.
دلیل استفاده از مایع مکمل ماشین ظرفشوئی :
استفاده از عامل آب‌كشی باعث می‌شود تا آب به صورت یك صفحه از روی ظرف پاك شده و قطرات آب روی ظروف باقی نماند كه این حالت در مواردی كه آب دارای سختی بالایی است مفید بوده و از كدر و لكه دار شدن ظروف جلوگیری می‌كند.

مقدار:
مقدار مناسب از شوینده باید استفاده شود تا آب را نرم كرده و اثرات پاك كنندگی مطلوب داشته و ظروف را محافظت كند. استفاده كمتر ازاین مقدار باعث پاك كنندگی ضعیف و باقی‌ماندن ذرات غذا روی ظروف و كدرشدن آنها می‌شود. بهترین روش برای انتخاب اندازه مناسب،پر كردن پیمانه شوینده با مقداری است كه توسط تولید كننده ماشین ظرف شویی پیشنهاد می‌شود.

پودر شوینده ماشین های ظرفشوئی :
بسیاری از پودر های دیگر موجود در بازار دارای آنزیم بسیار آلرژیک می باشند و نسبت به چشم و پوست حساسیت زا هستند و به علت وجود همین آنزیم ها شایعترین مسمومیت ها در خانواده مخصوصا در میان کودکان را باعث می شوند لذا پودر شستشوی ماشین ظرفشوئی که معرفی می کنیم  دارای مواد ارگانیک ( طبیعی ) بجای آنزیم های شیمیائی رنگی (آبی و سبز ) می باشد  و همچنین دارای قدرت پاک کنندگی بالا می باشد .
دیگر محصولات :
 مایع و مکمل براقی ماشین ظرفشوئی  -  نمک سختی گیر ماشین ظرفشوئی اتوماتیک
جهت استفاده در ماشین های ظرفشوئی بزرگ و کوچک
انواع ماشینهای ظرفشویی نیمه صنعتی و صنعتی اتوماتیک و خانگی – انواع سینک های شستشو و دستگاههای سیخ شوی )
جهت ارائه خدمات به صنایع ، دانشگاه ها- مراکز صنعتی و کترینگ ها و رستوران ها , هتلها , بیمارستانها و غیره با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب ؛ پودر شوینده ماشین ظرفشویی ( صنعتی و نیمه صنعتی و اتوماتیک )به علت شرایط کاری آن دارای خواص مخصوصی می باشد تا حداکثر کارایی را داشته باشد ، دارای کف کنترل شده می باشد تا عمل شستشو به طور کامل انجام شود . همچنین دارای عوامل خیس کننده جهت کاهش کشش سطحی آب و درنتیجه نفوذ در ذرات سخت شده و موجب انحلال آنها می گردد.
ماده شوینده ظرفشوئی شامل موادی است که چربی های غذای مانده روی ظروف را در خود حل کرده و در ضمن با مواد ساینده ، تکه های چسبنده غذا را از ظروف جدا می کند. عملکرد این ماده شوینده در صورت وجود املاح زیاد در آب ، دچار اختلال می شود. البته لازم است بدانید که نمی توان هر نوع ماده شوینده را در ظرفشویی استفاده کرد بلکه باید موادی که مخصوص ظرفشویی ساخته شده اند را به کار برد تا هم کف بیش از اندازه تولید نکند و هم باعث خرابی ظروف نشود. انواع شوینده ها به شکل پودر ، قرص و ژل موجود است و هیچ کدام بر دیگری برتری ندارد و این تنها به سلیقه شخصی شما و هزینه کردنتان مربوط است که از کدام شکل استفاده کنید.
از لحاظ شویندگی و میزان مصرف پودر ماشین ظرفشوئی مقرون به صرفه بوده و در دسترس می باشد
این محصول دارای بسته بندی 25 کیلوئی میباشد ،
قابل استفاده برای :
تجهیزات آشپزخانه
آشپزخانه
سلف سرویس
رستوران ها
تالارها
هتل ها

http://www.keyhanmarket.ir
تلفن سفارش : 09370648945

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه کیمیا : محصولات کارواش - انواع چربیگیرها - پودر و...

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

شامپو کارواش کیمیا، پودر ماشین ظرفشوئی صنعتی، چربیگیر آلومینیوم، چربیگیر آهن و فولاد، چربیگیر برنج، چربیگیر همزمان فلزات، محلول مکمل آبکشی ماشین ظرفشوئی، مایع براقی ماشین ظرفشوئی، محصولات کارواش، مواد آبکاری و فسفاته، شامپو کارواش برای ماشینهای سنگین، شامپو برای خودروهای سبک و سنگین، شامپو و موتور شوئی، hand cleaner، دست پاک کن، تمیز کردن دست از گریس و روغن فوری بدون نیاز به آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 14 روز پیش