شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

نکات مربوط به ارسال صحیح اطلاعات متغیر برای چاپ کارت pvc

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر کارتی که قرار است چاپ شود شامل اطلاعات متغیری مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، عکس پرسنلی و یا … است؛ این اطلاعات باید طبق روش توضیح داده شده در فیلم زیر ارسال شوند. برای درست چاپ شدن کارت رعایت نکات زیر الزامی است.

  •  اطلاعات باید در یک فایل اکسل و بصورت ستونی درج شوند. گاهی اوقات اکسل هایی برای ما ارسال می‌شود که بصورت ستونی هستند. نمونه ای از اکسل اشتباه در پایین آورده شده است.

  • اگر کارت شما از نوع شناسایی است و عکس پرسنل باید روی آن چاپ شود؛ عکس ها را با رزولوشن ۱۰۰ اسکن کنید. عکس هر شخص را جداگانه اسکن کرده و از فرستادن فایل هایی که شامل چندین تصویر پرسنل در یک عکس هست خودداری بفرمایید. عکس ها را به صورت ۳ در ۴ و نه مربعی اسکن کنید.نمونه درست اسکن عکس‌ها در تصویر زیر نشان داده شده‌است.

  • علاوه بر رعایت نکات در اسکن کردن عکس‌ها، در نامگذاری عکس پرسنل نیز نکاتی وجود دارد که رعایت آن الزامی است. عکس ها باید با یک عدد نامگذاری شوند. این عدد باید یکی از مشخصات درج شده در فایل اکسل باشد. به عنوان مثال برای اکسل بالا می‌توانید از کد ملی در نامگذاری عکس ها استفاده کنید. اگر هیچ فیلد عددی در اکسل و اطلاعات کارت وجود نداشت؛ یک شماره ردیف در اکسل ایجاد کرده و از این شماره برای نامگذاری عکس ها استفاده کنید.

  • در نهایت اطلاعات را در یک فایل زیپ قرار دهید؛ و از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۹۴۰۷۰۱۷ برای تیم چاپ ارسال بفرمایید.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات