شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

چرا بهتر است چاپ کارت پرسنلی روی pvc انجام شود؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چاپ کارت پرسنلی به چه دلیل انجام می شود؟
چاپ این کارت برای شناسایی کارکنان یک سازمان و با اهداف مختلف مورد نظر آن سازمان انجام می‌شود. با استفاده از کارت پرسنلی می‌توان افراد را شناسایی نمود و جهت دستیابی به امکانات شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن‌ها مجوز اعطا نمود. به طور مثال ممکن است چاپ کارت پرسنلی برای کسب و کار شما مزایای زیر را به وجود آورد:

هویت بخشی به کارکنان سازمان و دادن انگیزه به آن‌ها
استفاده از این کارت برای کنترل ورود و خروج و حضور و غیاب افراد
استفاده از آن برای استفاده از امکانات مختلف سازمان به طور مثال کتابخانه، سلف سرویس و…


چرا بهتر است چاپ کارت پرسنلی با جنس pvc داشته باشیم؟

چاپ این کارت با توجه به کاربردهای مختلف آن برای سازمان از مسائلی است که باید برای آن اهمیتی زیادی قائل شد، زیرا کارت های پرسنلی به دفعات مکرر استفاده می شوند، بنابراین باید مقاوم باشند تا هزینه چاپ مجدد آن ها برای سازمان ایجاد نشود. پس بهتر است برای تهیه آن از بهترین جنس استفاده شود تا علاوه بر کیفیت بالا دارای ماندگاری باشد تا طی استفاده طولانی مدتی به راحتی آسیب نبیند. مناسبترین جنس برای این منظور پلی وینیل کلراید یا همان pvc است. پی وی سی پلاستیکی است که بسیار مقاوم و با دوام است و در صورتی که برای چاپ این کارت از آن استفاده شود، کارت ها هم سبک و هم بادوام خواهند بود و در مقابل تا خوردگی و شکستن مقاوم خواهند بود. همچنین می توان روی آن ها طرح های مختلف با گرافیک زیبا ایجاد نمود.


 
چه نوع کارتی در چاپ کارت پرسنلی پی وی سی به کار میرود؟

کارت پی وی سی در انواع گوناگونی وجود دارند که عبارتند از :

  • کارت pvc ساده
  • کارت pvc هوشمند


کارت پی وی سی هوشمند نیز چندین نوع دارد که به شرح ذیل است :

  • کارت pvc مغناطیسی
  • کارت pvc مایفر
     
    اینکه کارت پرسنلی پی وی سی از کدام نوع کارت پی وی سی باشد به اهداف و کاربردهایی که شما برای آن در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. این کارت به شکل‌های زیر می‌تواند طراحی شود:

چاپ کارت مغناطیسی:
کارت پرسنلی را می‌توان بر روی کارت مغناطیسی خام انجام داد. این نوع مشابه کارت‌های بانکی است که یک نوار مغناطیسی در پشت آن تعبیه شده است و قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات را دارد. البته این نوع کارت از جنس تماسی است و می‌توان از آن برای کنترل ورود خروج کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز استفاده کرد. برای خواندن اطلاعات ذخیره شده روی کارت پرسنلی مغناطیسی می‌بایست از ریدر کارت مگنت یا همان دستگاه کارتخوان مخصوص کارت‌های مغناطیسی استفاده نمود. از آنجا که این نوع کارت‌ها از نوع تماسی هستند جهت برقراری ارتباط با دستگاه ریدر می‌بایست به صورت مستقیم با آن در تماس باشند.

چاپ کارت مایفر:
کارت پرسنلی را می‌توان بر روی کارت مایفر و غیرتماسی نیز چاپ نمود. روی این کارت‌ها نوعی تراشه الکترونیکی یا چیپ تعبیه شده است که قابلیت ذخیره اطلاعات را داد. در واقع در کارت پرسنلی مایفر با استفاده از امواج رادیویی و با بهره گیری از تکنیک RFID و تعبیه تراشه رادیویی در داخل آن می‌توان برای ذخیره اطلاعات پرسنلی استفاده نمود. برای خواندن اطلاعات ذخیره شده روی این نوع کارت نیز باید از دستگاه مخصوصی استفاده نمود که به ریدر مایفر معروف است و برای برقراری ارتباط با کارت پرسنلی نیازی به تماس مستقیم با آن ندارد.

کاربردهای چاپ کارت پرسنلی و لزوم استفاده از آن
چاپ این نوع کارت همانطور که بیان نمودیم جهت شناسایی افراد و دادن مجوز برای دستیابی به امکانات شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شود. به عنوان مثال در شرکت ها و موسسات برای شناسایی هویت اعضای سازمان و کارمندانشان و کنترل ورود و خروج و کنترل تردد پرسنل به هر یک از اعضا کارت پرسنلی اختصاص می یابد.
همچنین در اغلب سازمان ها، شرکت ها و ادارات مختلف به منظور تفکیک قسمت های مختلف سازمان و جهت بالا بردن سطح امنیت مرکز، اقدام به چاپ کارت برای کارمندان و پرسنل خود می کنند. حتی برخی از سازمان ها برای ارباب رجوع نیز کارت ورود مهمان اختصاص می دهند.
کارت پرسنلی برای پرسنل سازمان ها و حتی مهمان ها نوعی حس رضایتمندی ایجاد می کند و موجب می شود که خود را جزئی حقیقی از سازمان بدانند.
 

جهت کسب آگاهی از قیمت چاپ کارت pvc روی انواع کارت پی وی سی از طریق شماره ۶۷۹۹۱-۰۲۱ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی کارت پرسنلی
طراحی کارت پرسنلی باید منحصر به فرد و خاص باشد و در عین حال ظاهر رسمی خود را حفظ کند. طراحی کارت پرسنلی می تواند متناسب با نیاز هر مجموعه به صورت اداری و رسمی باشد و طراحی آن به گونه ای باشد که صرفا جهت شناسایی پرسنل مورد استفاده قرار گیرد. هر مجموعه‌ای می تواند برای خود کارت پرسنلی طراحی کند و یا این کار را به مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ نظیر شرکت کو آی کو بسپارد. در صورت طراحی کارت توسط خود مجموعه می‌بایست نکاتی مورد توجه قرار گیرد که در ادامه به آن ها می‌پردازیم.

 
نکات مهم درباره طراحی کارت پرسنلی
طراحی کارت پرسنلی باید توسط نرم افزارهای مناسب گرافیک مانند Photoshop صورت گیرد که قابلیت ویرایش دارند.
پس از طراحی کارت باید نتیجه آن در فرمت Rgb و با وضوح تصویر 300dpi ذخیره شود.
برای برندسازی می‌توان از رنگ‌ها و طرح‌های سازمانی در هنگام طراحی استفاده نمود.
از فونت‌های مناسب برای نوشتن اطلاعات روی کارت پرسنلی استفاده شود که واضح و خوانا باشند.
 
اگر می خواهید از استانداردهای طراحی کارت پرسنلی بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم بخش مربوط به خدمات طراحی کارت pvc را مشاهده نمایید.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات