شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

تعمیرات پرینتر کارت pvc به چه صورت است؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تعمیر پرینتر کارت PVC
کلیه خدمات ما به صورت تخصصی، در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده صورت می‌گیرد. ما تعمیرات دستگاه‌ ها را با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و قطعات یدکی اورجینال به انجام می‌رسانیم تا کوچکترین خللی در امور جاری شرکت‌ها و سازمان‌ها اتفاق نیفتد. این شرکت به عنوان مرکز تعمیر پرینتر کارت پی وی سی ضمن ارائه کلیه سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر انواع چاپگر، خدمات مرتبط با سرویس این دستگاه را نیز ارائه می‌نماید. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مجموعه در جهت تعمیر چاپگر کارت PVC مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است. جهت استفاده از این سرویس‌ها و مشاوره برای خرید چاپگر دست دوم می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

برای ثبت درخواست در زمینه تعمیر و یا سرویس پرینتر در برندهای مختلف، توسط مجرب‌ترین و با سابقه‌ترین مرکز تعمیرات و خدمات پرینتر کارت، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش شوید و با تکمیل فرم موجود در این صفحه و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۹۹۱ درخواست یا سوالات فنی خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در سریعترین زمان، جهت ارائه خدمات با شما تماس خواهند گرفت.
 

 

آیا تعمیر و سرویس پرینتر کارت ضروری است؟
چاپگر کارت هم مانند تمام لوازم الکترونیکی، با استفاده زیاد مستهلک می‌شود. بعد از مدتی استفاده از دستگاهی که با آن تعداد بالایی کارت چاپ نموده اید، پرینتر مانند اوایل چاپ با کیفیتی ارائه نمی‌دهد، روال چاپ آن کند شده یا حتی گاهی اوقات صدا می‌دهد. ضرورت سرویس پرینتر در دوره‌های منظم، جلوگیری از ایجاد خرابی‌های عمیق در آن است. سرویس دستگاه چاپ کارت منجر به افزایش بهره وری، کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه‌های خرید و تعمیرات قطعه می‌شود. قبل از اینکه مشکل خاصی برای دستگاهتان پیش بیاید و یا کلا از کار بیفتد، از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنید. در سرویس پرینتر، تمام قطعات پرینتر، اتصالات و ورودی و خروجی‌های آن بررسی می‌شود، اگر مشکلی در دستگاه شما وجود داشته باشد، سرویسکار پرینتر این مورد را به شما اطلاع خواهد داد و درصورت تمایل تعمیر و یا تعویض قطعات آن انجام خواهد شد.

در صورتی که هر یک از علائم زیر را دیدید، چاپگر شما نیاز به تعمیر یا سرویس دوره‌ای دارد، این نشانه‌ها را جدی بگیرید:

  • تعداد چاپ از حد معمول بیشتر شده است.
  • کیفیت چاپ کاهش پیدا کرده است.
  • طرح‌های چاپ شده روی کارت‌ها خیلی تار هستند.
  • کارت‌های چاپ شده خیلی کمرنگ شده اند.
  • روی کارت‌های چاپ شده خطوط سفیدی مشاهده می‌شود.
  • دستگاه ریست نمی‌شود.
  • چراغ‌های ارور در پرینتر روشن شده است.
  • کارت داخل دستگاه گیر کرده است.
  • دستگاه مدام ریبون را پاره می‌کند.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات