شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

نکات طراحی کارت پرسنلی در فتوشاپ برای چاپ روی کارت PVC

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مهمترین قدم برای چاپ کارت پرسنلی مربوط به طراحی کارت است و از اهمیت بالایی برخوردار است. نمونه طراحی کارت پرسنلی را می‌توان به صورت آماده دانلود کرد و یا اینکه اختصاصی طرح کارت پرسنلی را آماده کنید. اما در هر حالت نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که طرح کارت پرسنلی باید کاملا اختصاصی و قابل استفاده جهت شناسایی افراد باشد. کارت پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها بسته به رنگ سازمانی آن‌ها متفاوت است، ولی معمولا شامل اطلاعات یکسانی است که به شرح ذیل هستند که بر اساس نیاز هر مجموعه باید روی کارت درج شوند.

  • نام و نام خانوادگی
  • عکس پرسنلی
  • شماره عضویت
  • سمت فرد در سازمان
  • لوگوی سازمان یا شرکت
  • آدرس سایت و ایمیل شرکت
  • بارکد
  • تاریخ صدور
  • تاریخ اعتبار و…

آموزش تنظیمات فتوشاپ برای چاپ کارت پی وی سی
در مرحله اول یک سند در فتوشاپ ایجاد کنید. سایز سند را مطابق عکس زیر ۹.۲ در ۵.۷ سانتی‌متر تنظیم کنید. سایز کارت های پی وی سی ۸.۵ در ۵.۳ سانتی‌متر است. در هنگام برش بخشی از لبه‌های کارت حذف می‌شود، بنابراین باید در هنگام طراحی ۷ میلی متر از چپ و راست و ۶ میلی متر از بالا و پایین فاقد طرح باشد. به همین دلیل است که سایز طرح کارت را بزرگ‌تر از اندازه کارت ایجاد می‌کنیم.

رزولوشن (Resolution) را روی ۳۰۰ تنظیم کنید. در صورت چاپ دیجیتال مد رنگی (Color Mode) را RGB قرار دهید؛ و اگر چاپ افست کارت PVC مد نظر است باید مد رنگی را CMYK قرار دهید.

بعد از ایجاد سند با استفاده از خطوط راهنما ۲ میلی‌متر از اطراف سند را انتخاب کنید. طرح کارت را در منطقه داخلی این خطوط طراحی کنید.

در تصویر زیر نمایش داده شده است که خطوط آبی به عنوان لبه های طراحی کارت در نظر گرفته شده است و طرح کارت PVC داخل این محدود قرار دارد.

همانطور که در تصویر زیر نمایش داده شده است خطوط راهنمایی که در مرحله قبل درج شد لبه های برش کارت هستند. بنابراین نباید طرح و یا نوشته ها را نزدیک به این خطوط قرار دهید.

فایل لایه باز و تنظیم شده طبق تصاویر بالا برای دانلود قرار داده شده است. این فایل را دانلود کرده و کار طراحی کارت پی وی سی را شروع کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات