شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

نکات کلیدی در خصوص چاپ افست کارت پی وی سی pvc

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چاپ افست چیست؟
چاپ افست نوعی تکنیک چاپ با تیراژ بالا است که توسط دستگاه‌های بسیار پیشرفته صورت می‌گیرد و اختراع آن را به دو مخترع، به نام‌های ایرا روبل آمریکایی و گاسیارها من آلمانی که مقیم آمریکا است، نسبت می‌دهند. چاپ افست pvc، رایج‌ترین روش برای چاپ کارت در تعداد بالا یعنی در حدود هزار کارت پی وی سی است که جزو محبوبترین تکنیک‌ها در ایران است. این نوع چاپ به وسیله پرینترهای بسیار پیشرفته‌ای صورت می‌گیرد که قادر به چاپ با هر طیف رنگی هستند. این تکنیک به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.


نحوه چاپ افست کارت pvc
برای چاپ افست بر روی کارت pvc می‌بایست چند ستون رنگ در کنار یکدیگر قرار گیرند. تعداد ستون‌ها به عواملی نظیر قیمت، سایز و نوع سیستم چاپی بستگی دارد. در این تکنیک از سیستم رنگی CMYK استفاده می‌شود کی طی آن رنگ‌ها به صورت مجزا از یکدیگر بر روی کاغذ چاپ می‌شوند. رنگ‌هایی نظیر مشکی، زرد، نقره‌ای و… قابل استفاده در روش مذبور هستند. این نوع چاپ معمولا به صورت چاپ معمولی و چاپ افست خشک انجام می‌شود که در روش اول برای گزینش جوهر توسط پلیت از محلول رطوبت دهی استفاده می‌شود، اما این محلول در روش دوم حذف شده و برای چاپ امنیتی مانند هولوگرام کاربرد دارد.


مزایای چاپ افست کارت پی وی سی
استفاده از روش چاپ افست برای چاپ کارت ‌های PVC می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ در تیراژ بالا
    چاپ افست PVC پیشنهاد بسیار مناسب و ارزانی برای چاپ در تیراژ (تعداد) بالا است.
  • تنوع رنگ
    این تکنیک نتایج عالی به خاطر رنگ‌های کامل (CMYK) ارائه می‌دهد. همچنین در این روش می‌توان علاوه بر سیستم ۴ رنگ از رنگ‌های ساخته شده‌ دیگری نیز استفاده نمود.
  • هزینه مناسب
    با انتخاب این نوع چاپ، با بیشتر شدن تعداد سفارش چاپ، هزینه چاپ هر کارت کاهش می‌یابد.
  • فونت و جوهر
    این روش به خوبی با جوهر سنگین و همچنین با فونت‌های بسیار کوچک تنظیم می‌شود.

البته با وجود این موارد، چاپ افست روی کارت پی وی سی نیاز به زمان طولانی‌تری جهت آماده شدن کارت‌ها و فرآیند چاپ دارد.

انواع چاپ افست کارت pvc
تکنولوژی چاپ آفست پی وی سی به دو روش انجام می‌شود که عبارتند از:

  • چاپ سینگل پی وی سی (چاپ تک کارت)
    در این روش که آن را به چاپ افست مات نیز می‌شناسند، کارت‌ های pvc خام سفید که فاقد چاپ هستند به چاپخانه ارسال می‌شوند. با استفاده از پرینترهای افست به صورت تک رنگ بر روی کارت‌ های خام چاپ زده می‌شود. برای چاپ اطلاعات متغییر و یا چاپ مجدد روی کارت در روش چاپ افست تک کارت باید در هنگام طراحی یک باکس سفید در نظر گرفته شود. تکنیک فوق ترکیبی از چاپ دیجیتال کارت pvc و چاپ افست است. در واقع فرآیند چاپ افست کارت پی وی سی به روش سینگل بدین صورت است که با استفاده از روش افست، طرح ثابت کارت چاپ می‌شود و چاپ اطلاعات متغیر مانند مشخصات فردی، کد شناسایی، بارکد، QR CODE و اسکرچ از طریق دستگاه چاپ دیجیتال انجام می‌شود. مهمترین تفاوت چاپ افست و دیجیتال کارت نیز همین قابلیت است.

  • چاپ شیت پی وی سی (چاپ لمینتی)
    این روش نوعی چاپ براق است که برای چاپ کارت پی وی سی در تیراژهای بالا و با کیفیت بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای تولید انواع کارت pvc نظیر کارت اعتباری، کارت بانکی، کارت مترو و… کاربرد دارد. در این روش مراحل تولید کارت pvc و چاپ روی آن به صورت همزمان با یکدیگر انجام می‌گیرد و در انتهای عملیات چاپ یک لایه نازک براق و لمینت بر روی کارت‌ ها زده می‌شود تا دوام و ماندگاری آن‌ها افزایش یابد. قابلیتی که این تکنیک دارد این است که می‌توان اطلاعات متغیر را در هر نقطه‌ای از کارت چاپ نمود. روش چاپ شیت نسبت به چاپ سینگل کیفیت بهتری دارد و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت چاپ افست کارت pvc:

قیمت کارت های پی وی سی pvc  بر اساس انتخاب نوع کارت پی وی سی و تعداد تیراژ متفاوت می باشد.

 

زمان تحویل چاپ افست کارت پی وی سی:
زمان تحویل 10 الی 15 روز کاری می باشد.

 

تعداد تیراژ در چاپ افست کارت pvc:
حداقل تعداد سفارش افست کارت PVC تعداد 1000 عدد می باشد.

 

نحوه ارسال فایل برای چاپ افست کارت پی وی سی:
بهترین نوع ارائه فایل برای چاپ کارت ، ارائه طرح لایه باز با فرمت PSD و یا  TIFF به صورت CMYK و با وضوح 300 dpi در ابعاد 86 × 54 میلی متر می باشد.

 

طراحی کارت پی وی سی pvc:
طراحی را در محیط های گرافیکی حرفه ای انجام دهید. نرم افزار های گرافیکی فتوشاپ ، کرل نرم افزار های مناسبی هستند. 

 

نمونه های چاپ کارت افست پی وی سی:
چاپ کارت افست پرسنلی، کارت شناسایی، کارت اعتباری، کارت هدیه، کارت تخفیف، کارت باشگاه مشتریان و ...

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات