شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

مزایای چاپ کارت هدیه برای کسب و کارها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارت هدیه مقدار مشخصی پول است و هر کس می‌تواند از آن استفاده و خرید کند. این کارت به صورت یکبار مصرف است که امکان شارژ آن تا مبلغ پانصد هزار تومان وجود دارد که تا یک سال اعتبار برداشت وجه دارد ولی نمی‌توان مجدد آن را شارژ نمود. در واقع کارت هدیه دقیقاً مانند کارت‌های بانکی عمل می‌کند اما با این تفاوت که نمی‌توان مبلغ داخل آن را انتقال داد و فقط امکان برداشت وجه را دارد. چاپ کارت هدیه کمی متفاوت از چاپ کارت بانکی هدیه گرفتن همواره باعث خوشحالی افراد می‌شود، شما می‌توانید به جای هدیه دادن وجه نقد از کارت هدیه استفاده کنید که هم شکل زیباتری نسبت به وجه نقد می بخشد و هم استفاده از آن برای کسی که هدیه دریافت کرده راحت تر است. با استفاده از آنها علاوه بر خرید حضوری می‌توان اقدام به خریدهای اینترنتی و پرداخت قبوض نمود. امروزه استفاده از کارت هدیه یا کارت گیفت بسیار متداول شده و به سرعت رو به افزایش است و می‌توان آنها را برای مناسبت‌های مختلف مثل تولد، روز معلم، روز دانشجو، جشن سال نو و …. چاپ و ارائه نمود. به طوری که شرکت‌های زیادی از کارت‌های هدیه برای کارمندان خود به مناسبت‌های مختلف استفاده می‌کنند. ارائه کارت هدیه با مبالغ مختلف با توجه به اهمیت فرد می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های جذب افراد جهت خرید از فروشگاه‌ها مؤثر باشد. حتی چاپ و صدور کارت هدیه برای مشتریان خاص می‌تواند عمده درآمد فروشگاه یا شرکت‌ها را برآورده سازد و منجر به افزایش فروش گردد.

مزایای کارت هدیه

خرید کارت هدیه می‌تواند باعث رونق کسب و کار شود و به جرأت می‌توان گفت که سطح درآمد بسیاری از فروشگاه‌ها به استفاده از این کارت بستگی دارد. خرید کارت هدیه می‌تواند یک گزینه پیشنهادی خوب به منظور سپاسگزاری از مشتریان باشد که حسن نیت شما را نسبت به آنها را نشان می‌دهد و آنها را به خرید بیشتر از فروشگاه شما تشویق می‌کند. معمولاً مشتریان به دریافت تخفیف و هدیه از مراکز خرید علاقه نشان می‌دهند و این علاقه باعث می‌شود به صورت ناخودآگاه به خرید بیشتر تمایل نشان دهند. با این تفاسیر می‌توان چاپ کارت هدیه را روشی عالی برای صاحبان فروشگاه‌های بزرگ که با اقشار مختلف جامعه مواجه هستند، دانست که می‌تواند باعث جذب مخاطبان و مشتریان جدید برای آنها و افزایش فروش و برندسازی کسب و کارشان گردد. از دیگر مزایای آن میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.

1. جذب مشتری‌های جدید
2. افزایش تبلیغات و معرفی برند
3. بهبود سطح فروش
4. تخصیص بودجه و مشخص بودن وضعیت تبلیغات

جنس چاپ کارت هدیه

چاپ کارت هدیه را می‌توان روی مقوا یا پی وی سی(PVC) انجام داد. به دلیل اهمیت کارت هدیه و مبلغ و اعتباری که داخل آن وجود دارد معمولاً جنس کارت هدیه را از نوع PVC انتخاب می‌کنند تا هم جلوه زیباتری داشته باشد و هم دوام و ماندگاری آن بیشتر شود. چاپ کارت هدیه پی وی سی در ضخامت‌های ۵۰۰ میکرون و ۷۶۰ میکرون انجام می‌گیرد. کارت‌های هدیه را می‌توان با توجه به شرایط فروشگاه‌ها و کاربرد کارت بر روی انواع کارت پی وی سی هوشمند، مگنت دار و یا ساده چاپ کرد.

  • کارت مایفر: این نوع کارت‌ها معمولاً توسط فروشگاه‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات که به صورت زنجیره‌ای هستند و یا چندین شعبه دارند استفاده می‌کنند و بر روی کارت هدیه مایفر، عبارت‌های تبریک و غیره چاپ می‌شود.

 

  • کارت مغناطیسی: این نوع کارت اغلب توسط بانک‌ها و برای چاپ کارت هدیه بانکی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که مبلغ کارت‌های هدیه بانکی قابل انتخاب توسط خریداران کارت هدیه است. این نوع کارت هدیه دارای یک نوار مغناطیسی روی خود هستند که به صورت نوار مشکی رنگ پشت کارت تعبیه شده و محل ذخیره کردن اطلاعات است.

کیفیت چاپ کارت هدیه به چه عواملی بستگی دارد؟
کارت هدیه مدتی کوتاه توسط مشتریان استفاده می شود. اما چون این کارت ماهیت هدیه دارد اکثرا تمایل به نگهداری پوکه کارت داریم. بنابراین کم رنگ نشدن طرح کارت و پاک نشدن نوشته های روی کارت هدیه برای ما اهمیت پیدا می کند. طراحی کارت باید درست و طبق استاندارد انجام شود. چاپ کارت هدیه روی کارت پی وی سی باکیفیت انجام داد. پس از چاپ کارت یک لایه محافظتی شفاف و بی رنگ روی کارت کشیده می شود. این لایه لمینت نام دارد. و باید با روش درست روی کارت پرس شود که به مرور زمان از روی کارت در نیاید. یا لبه های آن از روی کارت چاپ شده بالا نیاید. بنابراین در انتخاب شرکتی که قرار است چاپ کارت هدیه شما را بر عهده بگیرد دقت لازم را بفرمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات