شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

قیمت کارت مایفر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
  معرفی کارت مایفر  

کارت مایفر از انواع کارت های PVC است وکه جهت ارتباط با دستگاه کارتخوان به برقراری تماس فیزیکی با آن نیاز ندارد. این کارت ها می توانند از فواصل گوناگونی اطلاعات روی کارت را بخوانند. وجود این ویژگی در آن ها باعث افزایش سرعت انجام کارها شده است. کارت های مایفر دارای کاربردهای بسیاری می باشند، ازجمله این موارد کارت بلیت های حمل و نقل، کارت های حضور و غیاب، پارکینگ و عوارض جاده ای می باشد. قیمت کارت مایفر به عوامل مختلفی بستگی دارد که طی این نوشتار قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

  ساختار کارت مایفر  

کارت مایفر به یک تراشه الکترونیکی مجهز شده است که قادر به ذخیره سازی، ویرایش و یا حذف اطلاعات می باشد. این تراشه تقسیم به ۱۶ بخش شده است که حاوی اطلاعاتی در خصوص با شرکت سازنده، ملاحضات امنیتی و اطلاعات کاربر می باشد. به صورت  کلی کارت های مایفر به دو صورت ۱k و ۲k وجود دارند که نمایانگر میزان ظرفیت حافظه ی آن ها جهت ورود و ذخیره اطلاعات است.

  ویژگی های کارت مایفر  
  • قابل شناسایی از طریق دستگاه کارتخوان مایفر در فواصل مختلف
  • قابلیت مسدود کردن کارت جهت جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز
  • دارای قابلیت خواندن و نوشتن
  • کاهش هزینه های نگهداری کارتخوان ها به علت بدون تماس بودن این کارت ها
  • قابلیت استفاده چند منظوره
  • قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی

  قیمت کارت مایفر  

قیمت کارت مایفر به عواملی گوناگونی بستگی دارد و به دلیل گستردگی و فراوانی آن ها در بازار امروز بسیار متفاوت می باشد. در واقع قیمت کارت مایفر بر اساس نوع کارت، کاربرد و تکنولوژی چاپ کارت می تواند متفاوت باشد. به طور کلی می توان این کارت ها را در دو دسته ی کارت مایفر ساده و کارت مایفر هوشمند دسته بندی نمود. کارت مایفر ساده فقط شامل یک تراشه می باشد و فاقد نوار مغناطیسی است در صورتی که نوع هوشمند آن علاوه بر چیپ از یک نوار مگنت نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که این دسته از کارت های مایفر برای چندین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت می توان افزود که قیمت کارت مایفر هوشمند بیشتر از قیمت کارت مایفر ساده می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات