شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

معرفی کارت 13/56 مگاهرتز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

معرفی کارت 13/56 مگاهرتز  

                                         

تعریف کارت مایفر

کارت مایفر به نوعی از کارت های هوشمند گفته می شود که قادرند بدون برقراری تماس فیزیکی و با فاصله نزدیک از دستگاه کارت خوان مایفر داده های ذخیره شده روی کارت را بخوانند. این کارتها در خانواده کارتهای هوشمند RFID قرار دارند. یکی از قابلیت های کارت های مایفر اینست که می توان روی آنها اثر انگشت را ذخیره نمود و با سرعت بالایی اقدام به خواندن کارت ها نمود. طی این مطلب برآنیم تا کارت 13/56 مگاهرتز را برای شما معرفی نماییم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.


کارت 13/56 مگاهرتز

کارتهای مایفر برای اولین بار در سال 1994 معرفی و تولید شده اند. این کارت ها در خانواده ی کارت هوشمند RFID قرار دارند و به یک آنتن داخلی با قابلیت خواندن و نوشتن (Read/Write) داده مجهز می باشند. همچنین با داشتن حافظه، در بسیاری از سیستم ها کاربرد دارند که در فرکانس 13/56MHZ کار می ‌کنند.


نحوه عملکرد کارت مایفر

بیشتر کاربران تمایل دارند جهت انجام امور مختلف الکترونیکی خود از یک کارت هوشمند استفاده نمایند، که کارت مایفر می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. عملکر این کارت ها بدین صورت است که زمانی که کارت مایفر جلوی قرائتگر مربوطه (Reader) قرار داده می شود، قرائتگر به پایگاه داده متصل شده، کارت را شناسایی کرده و بررسی می کند که آیا مجوزهای لازم برای ورود به آن حیطه را دارد یا خیر؟ انتقال اطلاعات RF بین کارت مایفر و قرائتگر رمزگذاری شده است. تکنولوژی MIFARE ارتباط متقابلی بین کارت هوشمند و قرائتگر برقرار می کند. با تولید شماره های تصادفی و با توجه به کلیدها، پیامی از طرف کارت به قرائتگر فرستاده می شود؛ سپس قرائتگر پیامی به کارت می فرستد. بدین ترتیب عمل خوانده شدن و شناسایی کارت انجام می گیرد.


قیمت چاپ کارت مایفر

قیمت چاپ کارت مایفر به موارد زیادیبستگی دارد. در واقع هزینه ی چاپ نهایی به نوع کارت و نوع چاپ آن بستگی دارد. برای کسب اطلاع از قیمت کارت مایفر و قیمت چاپ آن می توانید با مجموعه کارتکو تماس حاصل فرمایید و چاپ کارت های خود را به ما بسپارید. ما می توانیم هر نوع سفارش چاپ کارت مایفر را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به انجام برسانیم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات