شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

پرینترهای کارت PVC مناسب برای بانک ها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارت‌ های پی وی سی با طول عمر بالای خود بهترین گزینه برای اهداف بلندمدت هستند و کاربران می‌توانند از طول عمر بالای آن‌ها اطمینان داشته باشند. کارت‌ هایی که تمامی افراد جامعه به آن وابسته هستند نظیر کارت پرسنلی، کارت بانکی، کارت مترو و… توسط دستگاه صدور کارت چاپ می‌شوند. بسیاری از افراد این نوع پرینتر ها را در بانک‌ ها بسیار مشاهده نموده‌اند که در اصطلاح به آن‌ها دستگاه چاپ کارت بانکی یا پرینتر پست بانک نیز می‌گویند. زمانی که برای دریافت کارت بانکی به بانک‌ها مراجعه می‌کنید، این دستگاه‌ ها هستند که در کمترین زمان، مشخصات و هویت افراد را داخل این کارت‌ ها به مشتریان تحویل می‌دهند.

وقتی که به دنبال یک گزینه مناسب برای چاپ کارت PVC هستید، متوجه می‌شوید که تعداد پرینتر های چاپ کارت در سطح بازار بسیار بیشتر از سطح انتظار شما هستند. انواع مختلفی از پرینتر های کارت PVC وجود دارند که با توجه به نیاز مشتریان و کیفیت کارت می‌توانند تکنیک‌ های مختلف چاپ را اجرا کنند. هر کدام از این پرینتر ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند که امکان استفاده از آن‌ها به عنوان معیار قضاوت وجود دارد. از پرینتر های ساده مانند چاپگر زبرا P110i یا چاپگر مجیکارد گرفته، تا دستگاه‌ های با حجم بالا و با قابلیت چاپ لایه امنیتی لمینیت چاپگر اولیس Securion یا چاپگر فارگو HDP5000 همگی برای چاپ کارت PVC با کاربرد مختلف استفاده می‌شوند. در این بخش چند نوع از پرکاربردترین و بهترین پرینتر صدور کارت بانکی معرفی خواهد شد.

پرینتر صدور کارت اولیس EVOLIS Dualys 3

پرینتر اولیس مدل Dualys 3 قابل استفاده به عنوان پرینتر چاپ روی کارت بوده و یک دستگاه لیزری رنگی می باشد. این محصول از تکنولوژی چاپ مستقیم (Direct) برخوردار بوده و دارای قابلیت چاپ دو رو همزمان است. توسط این پرینتر که در بازار ماشین های اداری عرضه شده، می توانید 150 کارت را در ساعت به چاپ برسانید. ظرفیت مخزن ورودی در این محصول 100 کارت و ظرفیت مخزن خروجی در آن نیز 100 کارت می باشد. رزولوشن چاپ این پرینتر روی کارت های پی وی سی 300*300 dpi بوده و حافظه رم آن نیز 16 مگابایت است. این چاپگر کارت قادر به پرینت روی کارت PVC به صورت لب به لب بوده و پورت اتصال آن از نوع USB2 می باشد.

پرینتر صدور کارت اولیس EVOLIS PEBBLE 4

پرینتر اولیس PEBBLE 4  یک پرینتر برای چاپ کارت های PVC  با روش چاپ مستقیم است. ظرفیت تعداد کارت  ورودی این کارت پرینتر ۱۰۰ کارت  PVC و ظرفیت تعداد کارت خروجی آن ۵۰ کارت PVC  است. همچنین که این مدل قابل تقویت با افزودن ماژول شبکه است . پرینتر چاپ کارت PVC  PEBBLE4 از حافظه رم ۱۶ مگابایت برخوردار شده است و دارای شمارنده کارت است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات