شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

راهنمای خرید پرینتر کارت PVC

این روزها کارت‌های PVC رواج زیادی در بین افراد، سازمان‌ها و مراکز داشته است و تقریبا می‌توان گفت که جایگزین کارت‌های مقوایی و کاغذی شده اند. این کارت‌ها که از جنس کارت بانکی هستند را می‌توان با قرار دادن یک تراشه الکترونیکی به کارت هوشمند تبدیل کرد.

  • اما برای چاپ کارت PVC از چه دستگاهی می‌توان استفاده کرد؟
  • آیا با استفاده از چاپگرهای معمولی مانند چاپگر جوهر افشان یا چاپگر لیزری می‌توان روی کارت پی وی سی چاپ کرد؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که چاپ کارت PVC به وسیله پرینتر کارت امکان پذیر است. این چاپگرها نیز مانند پرینترهای استاندارد، قابلیت‌های متنوعی دارند و در برندها و مدل‌های گوناگونی وجود دارند. ما در فروشگاه پرینترکارت به عنوان یک شرکت پیشگام در حوزه عرضه و فروش چاپگرهای مختلف، وظیفه خود می‌دانیم که اطلاعات لازم را در رابطه با این دستگاه‌ها به مخاطبان خود ارائه نماییم تا یک خرید مناسب و موفق را تجربه کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به خرید پرینتر کارت، ابتدا این مقاله را بخوانید و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما و مشاهده لیست قیمت چاپگر کارت بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

نکات مهم پیش از خرید پرینتر کارت
خرید پرینتر کارت PVC می‌تواند کار پیچیده ای باشد و باید با شناخت کافی و در نهایت دقت صورت گیرد. در صورتی که این کار نسنجیده و بی اساس انجام شود، می‌تواند روند کاری یک شرکت را تحت تاثیر قرار دهد و حتی منجر به از بین رفتن سرمایه شود. بنابراین لازم است پیش از خرید چاپگر کارت، نکاتی را که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم مورد توجه قرار دهید و بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

هدف شما از خرید کارت پرینتر چیست؟
یکی از فاکتورهای مهم پیش از انتخاب مناسب ترین پرینتر کارت PVC، مشخص کردن هدف و نیازهای شماست. همه کارت پرینترها یکسان نیستند؛ امروزه چاپگرهای بسیاری از برندهای مختلف با قابلیت‌های متنوع در بازار وجود دارد. ویژگی‌هایی مانند تکنولوژی چاپ، سرعت چاپ، کیفیت چاپ، نوع ریبون، چاپ تک و یا دو طرفه، لمینت، کد گذاری، نحوه تمیز کردن و نگهداری از آن‌ها و حتی وزن و ابعادشان متفاوت است. قطعا انتخاب و خرید پرینتر مناسب از بین مدل‌های مختلف بسیار دشوار است، پس برای اینکه بتوانید از انتخاب خود مطمئن شوید باید ابتدا مشخص کنید که چه جنبه‌هایی از توانایی و عملکرد دستگاه برای شما مهم است؟

در زیر ۵ نکته ای که باید هنگام انتخاب بین مدل‌های مختلف چاپگر کارت بدانید را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

  • قیمت و بودجه برای خرید پرینتر کارت PVC
    اولین چیزی که هنگام خرید دستگاه چاپ کارت به ذهن شما خطور می‌کند، قیمت محصول و بودجه شما است. فروشگاه‌ها با توجه به محبوبیت برند چاپگر، قابلیت‌های آن، تیراژ چاپ، گارانتی و خدمات پس از فروش، قیمت‌های مختلفی را برای دستگاه‌های مختلف در نظر می‌گیرند. بنابراین قبل از اینکه برای خرید کارت پرینتر اقدام کنید، قیمت فروشندگان مختلف را دریافت کنید و آن‌ها را مقایسه کنید و سپس به ارزیابی ویژگی‌های دستگاه بپردازید.

همچنین اگر بودجه شما برای خرید یک پرینتر اورجینال کافی نیست می‌توانید اقدام به خرید پرینتر دست دوم نمایید.

  • نوع تکنولوژی در کارت پرینترها
    پرینترهای صدور کارت از دو مکانیزم مستقیم و غیر مستقیم برای چاپ استفاده می‌کنند. این روش‌ها کاربرد مختلفی دارند و روند انجام آن‌ها نیز متفاوت است. اگر نیاز مجموعه شما چاپ کارت شناسایی یا پرسنلی است که شامل اطلاعات پرسنلی و عکس باشد، پرینترهایی با تکنولوژی مستقیم برایتان مناسب است. نمونه این چاپگرها همان دستگاهای رومیزی هستند که در سایزهای کوچک دربازار وجود دارند. از نمونه‎های شناخته شده این محصول می‌توان به پرینتر هایتی، پرینتر اولیس، پرینتر زبرا، پرینتر اسمارت اشاره نمود. اما در صورتی‌که قصد چاپ کارت‌هایی مانند کارت حضور و غیاب و یا تردد را دارید بهترین انتخاب، تکنولوژی غیرمستقیم است.

  • تیراژ کارت PVC مورد نیاز
    نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید پرینتر کارت PVC مد نظر قرار دهید تعداد چاپ مورد نیاز شما است. شما باید ابتدا تعداد کارت‌هایی که می‌خواهید چاپ کنید، و زمان استفاده از دستگاه را تعیین کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. اگر شما به چاپ کارت در تعداد زیاد اما فقط یک بار در سال نیاز دارید، یک چاپگر کوچک می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد. اما اگر روزانه تیراژ بالایی را چاپ می‌کنید بهتر است به سراغ یک پرینتر بزرگتر با امکانات بیشتر بروید.

  • کیفیت و سرعت چاپ کارت
    یکی از عوامل مهم در انتخاب چاپگر برای اکثر افراد سرعت چاپ آن است. اگر روزانه صدها یا حتی هزاران کارت چاپ می‌کنید، باید کارت پرینتری با سرعت چاپ بالا انتخاب نمایید تا بازده چاپ خود را به حداکثر برسانید. اگر کیفیت و ماندگاری چاپ برای شما حائز اهمیت است باید به دنبال دستگاهی با قابلیت لمینت و تکنولوژی چاپ غیر مستقیم باشید. کیفیت معمولا در تمام چاپگرهایی که از یک فناوری استفاده می‌کنند یکسان است. پرینترهایی نظیر Fargo 5000 که تکنولوژی چاپ آن‌ها غیرمستقیم است اطلاعات را به واسطه فیلم و ازطریق انتقال حرارتی روی سطح کارت چاپ می‌کنند، این روش ماندگاری چاپ و کیفیت را افزایش می‌دهد.

پرفروش ترین برند های کارت پرینتر عبارتند از:

  • چاپگر هایتی
    کارت پرینتر Hiti یکی از پرکاربردترین و معروف‌ترین چاپگرهای موجود در بازار است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این دستگاه چاپگر، به روش حرارتی مستقیم چاپ کارت را انجام می‌دهد. از این مدل برای چاپ انواع کارت مانند کارت‌های پرسنلی در بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها استفاده می‌شود.

  • چاپگر زبرا
    برند Zebra عضوی از شرکت های ارائه کننده چاپگرهای کارت است که طیف وسیعی از این دستگاه‌ها را با امکانات گوناگون برای کاربردهای مختلف به کاربران خود ارائه نموده است. نمونه های ساخته شده این محصول دارای ابعاد نسبتا کوچکی هستند که فضای کمی را اشغال می‌کنند و می‌توان آن را روی کوچکترین میزها قرار داد. استفاده از پرینتر زبرا بسیار راحت و مقرون به صرفه بوده و امکانات متنوعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

  • چاپگر فارگو
    پرینترهای fargo توسط HID Global، درچین تولید می‌شوند. محصولات این برند ویژگی های امنیتی بالایی داشته و بسیار قدرتمند هستند. چاپ کارت پی وی سی در چاپگرهای فارگو با وضوح و کیفیت بالایی انجام می‌گیرد. پرینترهای فارگو برای مکان های مختلف کاری طراحی و تولید شده اند و به دلیل ابعاد تقریبا کوچکی که دارند می‌توان آن‌ها را بر روی کوچکترین میزها قرار داد و استفاده نمود.

  • چاپگر اولیس
    یکی دیگر از شرکت های ارائه کننده پرینترهای کارت Evolis است که در ایران بیشتر در حوزه بانکی فعالیت داشته است. چاپگرهای تولید این برند در انواع مختلفی وجود دارند که همگی جهت انجام عملیات چاپ از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می‌کنند.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات