شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

راهنمای خرید پرینتر دست دوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه افراد زیادی برای تامین محصول مورد نیاز خود دنبال کالای دست دوم یا کارکرده هستند. با وجود افزایش قیمت دلار و تحریم‌های موجود نیز قیمت بسیاری از کالاهای وارداتی افزایش یافته است. در این میان پرینتر کارت‌ ها هم از این قائده مستثنی نبودند. افزایش قیمت چاپگر ها نیز بسیاری از افراد را برای خرید چاپگر دست دوم ترغیب کرد.

  • اما آیا خرید پرینتر دست دو می‌تواند مقرون به صرفه باشد؟
  • آیا کیفیت یک پرینتر دست دوم می‌تواند در حد یک پرینتر نو باشد؟
  • مهمتر از آن آیا یک پرینتر کارت دست دو می‌تواند به اندازه یک پرینتر کارت نو عمر کند؟
  • چگونه و از کجا می‌توانیم یک چاپگر دست دوم مناسب بخریم؟


برای پاسخ به این سوالات در ادامه همراه ما باشید.


هر آنچه برای خرید پرینتر کارت دست دوم باید بدانید …
در دنیای پیشرفته امروز که در هر دقیقه شکل جدیدی از تکنولوژی به نمایش گذاشته می‌شود پرینتر های چاپ کارت پی وی سی یکی از وسایل پرکاربردی هستند که نیاز جامعه را برطرف می‌کنند. طول عمر بالای این محصول و معرفی پرینتر های جدید به بازار موجب شده تا افراد پس از مدتی تصمیم به تعویض و استفاده از چاپگر های پیشرفته‌تر کنند. از همین رو، خرید پرینتر های دست دوم برای بعضی افراد که استفاده چندانی از آن ندارند کاربردی بوده و نیاز آن‌ها را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

طبق بررسی‌های انجام گرفته پیشنهاد ما برای تهیه پرینتر کارت در وضعیت بازار فعلی قطعا چاپگر دست دو است، البته این موضوع در حالتی مناسب است که برای تامین مبلغ خرید یک پرینتر نو مشکل دارید. 

با بررسی میزان و نوع فروش برخی پرینتر ها در فروشگاه‌های مختلفی که در کار فروش هستند به وضوح مشخص می‌شود، پرینتر های پرفروش که تقاضای زیادی دارند به دلیل کاهش موجودی در بازار رشد قیمت زیادی داشته‌اند که با ارزش واقعی آن‌ها فاصله زیادی دارد. با این وجود با عنایت به تمکن مالی برخی کاربرانی که تمایل به تهیه پرینتر نو دارند این پرینتر‌ها به پرفروش ترین‌ها تبدیل می‌شوند. اما در صورتی که افراد تمایل به صرفه جویی مالی دارند می‌توانند با حدود نصف هزینه خرید پرینتر، پرینتری با کارایی بالاتر تهیه کنند؛ یک پرینتر کارکرده اما با کارکردی بالاتر!


استفاده از چاپگر کارکرده برای چه کسانی مفید است؟
شاید استفاده از کارت پرینتر کارکرده برای کاربردهای حرفه‌ای اداری چندان رایج نباشد، اما برای آن دسته از افرادی که به بیش از یک دستگاه پرینتر نیاز دارند گزینه‌ مناسب و مقرون به صرفه‌ای است. همچنین طی چند سال اخیر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جوامع، خرید دستگاه چاپگر کارت PVC دست دوم طرفدار بیشتری پیدا کرده است. در واقع افرادی که قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارند و برای خرید یک پرینتر کارت پی وی سی جدید سرمایه کافی ندارند، به سراغ این نوع چاپگر ها می‌روند.


دستگاه چاپ کارت پی وی سی دست دوم چه تفاوتی با یک چاپگر نو دارد؟
معمولا میان یک چاپگر نو و دستگاهی که یک یا دو سال مورد استفاده قرار گرفته است تفاوت‌های چندانی وجود ندارد. بدون شک دستگاه چاپ کارت پی وی سی نو از لحاظ تکنولوژی برتری‌هایی دارد، اما این موضوع روی کارکرد سیستم تاثیر چشمگیری نخواهد داشت. به عبارتی می‌توان افزود که موفقیت یا عدم موفقیت در استفاده از این دسته از پرینتر ها معمولا به طول عمر مفید دستگاه بستگی دارد. بیشترین تفاوت پرینتر نو و پرینتر کار کرده در تعداد کارت‌هایی است که می‌تواند در دقیقه چاپ کند. قیمت پرینترهای نو بسیار بالاتر است، اما پرینترهای دست دو در چند رنج قیمت وجود دارند.

 


آیا خرید پرینتر دست دوم کارت PVC کار درستی است یا خیر؟
گاهی اوقات شرایط مالی افراد به گونه‌ای است که تنها قادر به خرید پرینتر کارت دست دوم هستند. اما آیا پرینتر کارت کارکرده گزینه مناسبی برای آن‌هاست و می‌تواند به خوبی کار کند؟ در ادامه مواردی را بیان می‌کنیم که آگاهی از آن‌ها خالی از لطف نبوده و می‌تواند افراد را به خرید دستگاه‌ های چاپگر کارکرده امیدوار کند.


خرید کارت پرینتر کارکرده چه مزایایی دارد؟

  • قیمت پایین‌تر
    قیمت چاپگر دست دوم کارت PVC به میزان کارکرد دستگاه بستگی دارد. در واقع هرچه میزان استفاده از چاپگر بیشتر باشد می‌توان آن را با قیمت پایین‌تری تهیه نمود.
  • امکان خرید دو دستگاه
    قیمت چاپگرهای دست دو کارت PVC قابل قیاس با مدل جدید این دستگاه‌ها نبوده و به گونه‌ای است که متقاضیان خرید آن‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه خرید یک پرینتر نو، دو دستگاه چاپگر تهیه نمایند. در این صورت سرعت بالاتر و تعداد چاپ بیشتری خواهند داشت.
  • موقعیت مناسب جهت کسب تجربه
    استفاده از پرینتر کارت دست دوم برای آن دسته از افرادی که قصد دارند برای اولین بار از این دستگاه استفاده کنند گزینه‌ بسیار مناسبی است. به این علت که چاپگر کارکرده ارزان‌تر بوده و فرآیند یادگیری برای آن‌ها هزینه کمتری را در پی خواهد داشت.

چرا قیمت چاپگر دست دوم ارزان‌تر است؟
امروزه فروش پرینتر دست دوم نسبت به گذشته بسیار رواج یافته است، زیرا کاربران به سرعت پرینتر های خود را تعویض می‌کنند تا مدل خود را به روز نمایند. به همین علت مصرف کنندگان می‌توانند مدلی که در سال گذشته تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است را با قیمت مناسب‌تری خریداری نمایند. قیمت دستگاه چاپ کارت کار کرده در بازار متنوع است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به میزان کارکرد دستگاه و عمر آن اشاره نمود.


در هنگام خرید چاپگر کارکرده باید به چه نکاتی توجه داشت؟
کارت پرینتر‌ ها در مدل‌های گوناگونی وجود دارند. برخی تک رو هستند و تنها می‌توانید با آن‌ها کارت‌های یک طرفه چاپ کنید و برخی مدل‌ها قابلیت چاپ دورو را نیز دارند. این دستگاه‌ها علاوه بر کار چاپ، قابلیت کدگذاری و لمینت را هم دارند. ویژگی دیگری که پرینتر‌ ها را متمایز می‌کند تکنولوژی چاپ آن هاست، پرینتر کارت ها در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم وجود دارند که هرکدام برای نیازهای متفاوتی ساخته شده اند. این کاملا به نیاز شما بستگی دارد. اینکه استفاده شما کم است یا در یک محیط با تعداد چاپ زیاد در هفته یا در ماه هستید.

نیاز به قابلیت‌های چاپ تک رو و دورو، چاپ لمینت، کدگذاری، چاپ هولوگرام، چاپ اسکرچ، همه و همه ویژگی‌هایی هستند که ممکن است باعث سردرگمی شما در خرید پرینتر شوند. یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید چاپگر دست دوم باید بدان دقت شود، دسترسی به مواد مصرفی و لوازم جانبی و سایر تجهیزات دستگاه است. بنابراین باید پرینتری انتخاب شود که امکانات و تجهیزات آن در بازار موجود و قابل دسترس باشند. در ادامه سه نوع از رایج‌ترین پرینتر کارت دست دوم موجود در بازار ایران را معرفی می‌نماییم که مواد مصرفی آن‌ها نیز به راحتی یافت می‌شود.


محبوب‌ترین و ارزان‌ترین پرینتر دست دوم کدام است؟


1- چاپگر دست دوم هایتی CS200
می‌توان این پرینتر را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چاپگر های رومیزی معرفی نمود. مدل فوق دارای ابعاد کوچکی بوده اما کارایی فوق العاده‌ای دارد، به همین علت بیشتر در شرکت‌های کوچک نظیر دفاتر پیشخوان دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه چاپ کارت دست دوم هایتی CS200 تمام رنگی است و قابلیت چاپ تکرنگ را دارد. با اینکه این ماشین چاپ یکرو بوده، اما قابلیت ارتقا دارد و می‌تواند با اتصال به ماژول دورو کننده، عملیات چاپ دورو را نیز انجام دهد.

 
2- چاپگر دست دوم فارگو HDP5000
با استفاده از این پرینتر می‌توان تعداد زیادی کارت با کیفیت بالا چاپ نمود. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت چاپ بالای ۲۰۰۰ عدد کارت را داشته باشد. یکی از محاسن پرینتر دست دوم فارگو ۵۰۰۰، چاپ کارت با ابعاد لب به لب است که آن را در میان کاربران محبوب ساخته است.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات