شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

معرفی سایت کارتکو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
درباره کارتکو

شرکت کارتکو فعالیت خود را در انجام چاپ انواع کارت های پی وی سی و مایفر و کارت های شناسایی اغازه کرده و با کمک تیم کارشناسی متخصص و کار آزموده در این  زمینه پیشرو بوده است

این کارتها کاربردی بیش از آنچه برای پرداخت و یا به عنوان کارت شناسایی مورد استفاده قرار بگیرند دارند. و به عنوان ابزاری برای بازاریابی حرفه ای در تمام شرکتها، سازمانها و بخش های مختلف استقاده می شوند.

شرکت کارتکو قادربه ارائه انواع کارتهای نوین با بهره گیری ازدانش تکنیک های مدرن چاپ و تحقیقات گسترده در زمینه تولید مواد جدید و ارائه کارتهایی با کیفیت چاپ بالا از نظر ماندگاری،طرح و رنگ و همچنین کارتهای منحصر به فرد مشتریان  میباشد.

منشور اخلاقی شرکت کارتکو :

مشتری محوری، احترام به ارزش ها و جلب رضایت آنان.

رشد و اعتلای دانش،‌ مهارت و نگرش شرکت کارتکو از طریق آموزش های مناسب.ایجاد محیطی سالم، شفاف و مشارکت پذیر در درون شرکت و ارتباط صمیمانه با طرفهای علاقمند.              

بهره گیری از دانش مدرسان،‌ متخصصان و محققان غیر عضو در موسسه با استفاده از رویکرد برون سپاری.
بهره گیری از نگرش فرآیندی در تعریف مسئولیت ها و گردش عملیات.
استفاده بهینه از تکنولوژی روز دنیا؛ جهت افزایش میزان کیفیت و کمیت محصولات و خدمات.
مسئولیت راهبری و استقرار اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت به طور همزمان به عهده اینجانب،‌ مدیران واحدها است. نماینده مدیریت در امور کیفیت به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در طرح ریزی،‌ استقرار و اثبات سیستم مدیریت کیفیت و همچنین بهبود اثر بخش آن و مسئولیت نظارت مستمر بر عملکرد صحیح این سیستم را به عهده دارد .
پایبندی به اجرای صحیح واثر بخش و بهبودمستمر فرایندها، وظیفه تمامی مجموعه شرکت کارتکو می باشد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات